צוברי צנח למקום ה-22, נמרוד משיח מדורג 17

צוברי ומשיח. היום השני של האליפות פגע בסיכויים
צוברי ומשיח. היום השני של האליפות פגע בסיכויים | צילום: עמית שיסל, הועד האולימפי בישראל

אליפות העולם: המדליסט האולימפי נפסל בשיוט ה-4. גלר קרובה לצמרת בנשים

(גודל טקסט)

יומה השני של אליפות העולם בגלשני RSX באילת לא התאפיין ברוחות חזקות ופגע מאוד בשני הישראלים הבולטים, שחר צוברי ונמרוד משיח.

משיח, שלפני האליפות הוביל בניקוד לאולימפיאדה על פני שחר צוברי, סיים במקום השלישי בשיוט השני ובמקומות ה-15 וה-14 בהתאמה בשיוטים השלישי והרביעי וסיים את היום במקום ה-17 בדירוג הכללי.

בניגוד למשיח שהצליח לשפר עמדות, שחר צוברי, שאת השיוט הראשון סיים במקום הראשון, סיים את השיוט השני במקום ה-12 בלבד, את השלישי סיים במקום הרביעי אלא שאת השיוט הרביעי הוא כלל לא הצליח לסיים מכיוון שנפסל וצנח עד למקום ה-23 בדירוג הכללי עם 59 נקודות שליליות. חשוב לציין כי כל גולש יכול לקראת שיוט המדליות לוותר על השיוט החלש ביותר שלו בתחרות.

מפתיע לטובה הגולש אמיר גלילי, שהצליח לטפס למקום ה-18 בדירוג הכללי ונצמד למשיח, בזכות השיוט הרביעי בו סיים שישי. טל צדוק ודניאל הררי במקומות ה-29 וה-30 ותום ראובני מדורג 51.

על הפסגה עדיין שומר הבריטי ניק דמפסי עם 10 נקודות שליליות, כמו הפולני פאבל תרנובסקי שסיים את השיוט הראשון אתמול במקום הרביעי ובשלושת השיוטים שנערכו היום סיים במקום השני.

נשים: נגה גלר כבר במקום הרביעי

מעיין דוידוביץ' נחשבת למועמדת הישראלית הבכירה למדליה באליפות העולם, אלא שנגה גלר היא זו שאחרי ארבעה שיוטים מפתיעה לטובה ונצמדת לפסגה.

גלר סיימה את השיוט השלישי במקום השלישי ואת השיוט הרביעי במקום השני, תוצאות שהקפיצו אותה עד למקום הרביעי הכללי עם 22 נקודות שליליות.

דוידוביץ'. במקום ה-11 לאחר ארבעה שיוטים (באדיבות איגוד השיט)

באשר לדוידוביץ', היום השני של התחרות הקשה גם עליה ובשיוטים השלישי והרביעי היא סיימה במקומות 12 ו-8 בהתאמה והיא מדורגת במקום ה-11 הכללי. נוי דריהן מדורגת 16 לאחר שסיימה ראשונה בשיוט השלישי, אבל ברביעי צללה וסיימה במקום ה-27 בלבד. הדר הלר הצעירה במקום ה-25.

בפסגה נמצאת גולשת מפולין, מלגורזטה ביילצ'קה שסיימה ראשונים בשלושת השיוטים האחרונים ובמאזנה 7 נקודות שליליות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי