ב-20:05: מכבי ת"א מול ניז'ני נובגורוד

הצהובים חייבים לנצח
הצהובים חייבים לנצח | צילום: ערן לוף

הצהובים חייבים לנצח כדי לעלות שלב. רוצ'סטי מול האקסית, סגל מלא לטבק

(גודל טקסט)

היו כבר כמה רגעי אמת למכבי תל אביב העונה, וכמעט בכולם (למעט גמר גביע ווינר) – היא קרסה. הערב (20:05) היא תרשום בהיכל עוד אחד כזה שאם תיכשל בו ותפסיד, לא תהיה לה הזדמנות שנייה.

 

כואבת וחבולה אחרי התבוסה ב-35 הפרש למכבי חיפה בשבת, קבוצתו של ז'אן טבק תפגוש הערב את ניז'ני נובגורוד, כשרק ניצחון יעלה אותה לשלב ההצלבה ביורוקאפ. הפסד ידיח את המנוצחת מהמפעל אל המפעלים המקומיים. לפני שנה נפגשו שתי קבוצות ביורוליג, אך הערב הן ייאבקו על הזכות להמשיך ולשחק במפעל השני בחשיבותו ביבשת. אכן השתנו סדרי עולם.

 

 

שתי הקבוצות מגיעות למשחק הערב עם מאזן שלילי (3-2). מכבי ניצחה בסיבוב הקודם 83:87 בנובגורוד, כשבאותו משחק בלט הסנטר ארינזה אונואקו עם 15 נקודות. אונואקו כבר הספיק לעזוב את הצהובים ובמקומו הגיע סדריק סימונס, שלאור יכולתו הדלה שהוצגה בשבוע שעבר בהפסד המביך לאולימפיה לובליאנה, יש לא מעט אנשים במועדון שמתגעגעים לאונואקו.

 

אונואקו. פתאום מתגעגעים אליו (דני מרון)

 

שחקן נוסף שבלט בניצחון על ניז'ני הוא הרכז טיילור רוצ'סטי (17 נקודות), שמתקשה לבוא לידי ביטוי מאז שהצטרף גל מקל לקבוצה. השניים, כידוע, שיתפו פעולה בעונה שעברה בניז'ני, והערב ינסה האמריקני לחזור לעצמו מול האקסית.

 

נובגורוד הגיעה אמש לתל אביב. מי שאמור היה להוביל את הרוסים הוא ויקטור רוד, אך הפורוורד האמריקאי לא מצוי בכושר טוב. לעומתו, נמצאים יבגני באבורין, סימן אנטונוב ודימטרי חבוסטוב בכושר נפלא. בשבוע שעבר הפסידה ניז'ני באולמה הביתי 80:78 ליוניקס קאזאן. שלושת הכוכבים הרוסים של ניז'ני קלעו 10 שלשות מ־20 ניסיונות. רוד רשם שלשה אחת משישה ניסיונות.

 

ז'אן טבק ייהנה הערב מסגל מלא כאשר הפצועים דווין סמית', בריאן רנדל וטרבור אמבקווה, שנעדרו מהתבוסה למכבי חיפה, יחזרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי