באנגליה עקצו: "קלופ הצטער שחזר מהמחלה"

היו יותר טובים
היו יותר טובים | צילום: Gettyimages

מאמן ליברפול זעם אחרי ההדחה מהגביע: "החלטות מוזרות של השופט"

(גודל טקסט)

העונה של ליברפול הופכת אט אט להיות סיפור טרגי, הפעם לאחר הפסד 2:1 דרמטי בגביע לווסטהאם מנגיחה של אנג'לו אוגבונה בתוספת הזמן. היה זה שערו הראשון של האיטלקי עבור הפטישים, שלא הפסידה בבית מאז ה-4:3 לבורנמות' בשלהי אוגוסט.

 

ווסטהאם גם רשמה ניצחון ראשון אי פעם בגביע בשמונה משחקים נגד ליברפול, ובנוסף לכך גם רשמה ניצחון שלישי בארבעה מפגשים העונה על המייטירדס, עם הפרש השערים 1:7. ליברפול סיימה לראשונה העונה את דרכה במפעל כלשהו, ולאחר 40 משחקים בכל המסגרות היא תוכל לנוח קצת. בסוף החודש ממתין לה גמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי.

 

 

ה"מירור" התייחס לניתוח התוספתן שעבר מאמן האדומים, יורגן קלופ, וכתב בשער העיתון "קלופ בטח הצטער שקם ממיטת חוליו". הגרמני שנראה בהלם בדקת הסיום גילה לאחר מכן שהרגיש תסכול עמוק. חזרתם של דניאל סטארידג', דיבוק אוריגי והתפקוד החדש של לוקאס לייבה כבלם לא עזרו לו.

 

Wednesday's Metro back page:
Angelo is Iron Mighty#tomorrowspaperstoday#bbcpapers#WHUFCpic.twitter.com/gf341RfilQ

— Nick Sutton (@suttonnick) February 9, 2016

 

"היינו הקבוצה הטובה יותר במגרש והגענו ליותר מצבים, אבל לא השתמשנו בהם". תירץ קלופ. זה קשה. הם ניצלו כל הזדמנות ובבעיטה החופשית בסיום לא הייתה עבירה. הייתי אומר שלשופט היו החלטות מוזרות". למרות דברי קלופ נגד השופט ג'ון איסט הוא התעלם מעבירה שחייבה פנדל של טיאגו אילורי על אנר ולנסיה חלוץ ווסטהאם בדקה ה-56.     

 

קלופ דחה את הביקורת כלפי כריסטיאן בנטקה, שהחמיץ מספר הזדמנויות לכבוש, ואמר: "אולי זה לא הרגע הכי טוב בקריירה שלו, אבל הוא צריך לעבוד קשה כדי לחזור לכושר הטוב שלו. הוא רוצה לכבוש ואנחנו צריכים שהוא יכבוש. הוא יעבוד על זה ימים, שבועות ואפילו חודשים". בנטקה כבש רק שבעה שערים מאז נרכש מאסטון וילה בקיץ ב-32.5 מיליון ליש"ט.

 

אוהדי ליברפול עקצו את בנטקה בטוויטר ולעגו להחמצות שלו.

 

Bad Luck Benteke. #LFCpic.twitter.com/30amsiwMSG

— Merseyside Fischer (@MerseysideFisch) February 9, 2016

 

ביליץ': "אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה של ווסטהאם"

מאמן ווסטהאם, סלאבן ביליץ', היה מאושר עם ההעפלה לרבע הגמר, בו תפגוש קבוצתו את בלקבורן רוברס מליגת המשנה. "המשחק הזה ייכנס להיסטוריה כאחד הגדולים בווסטהאם", התגאה בסיום".

 

"זה היה משחק גדול של כדורגל, משחק גביע אנגלי קלאסי. אני לא יכול להביע את הרגשות שלי. זה אולי רק שמינית הגמר, אבל זה ניצחון ענק על ליברפול בשנייה האחרונה. זה הגיע לנו. אני גאה בבחורים, הם השאירו את הלב שלהם על המגרש".

 

מי שעוד הבריק היה דימיטרי פאיה שבישל פעמיים ומבוקש לפי הפרסומים במנצ'סטר סיטי וארסנל, שמוכנות לשלם עליו 30 מיליון ליש"ט. ווסטהאם רכשה אותו בפחות מ-11 מיליון ליש"ט בקיץ האחרון, אבל לא תיתן לו ללכת. ביליץ' אמר על כך: "המועדון צריך לעשות הכל כדי שהשחקנים הטובים שלו לא יילכו. פאייה הוא השחקן הכי טוב שלנו, ואין לי בעיה לומר זאת בגלל שהוא עובד קשה עבור הקבוצה. כולם מעריכים אותו כאן ואני מאמין שהוא מאושר אצלנו".

 

 

מבוקש. פאיה חוגג (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי