הגביע בסכנה? סמית' יחמיץ את חצי הגמר

סמית'
סמית' | צילום: עדי אבישי

גם רנדל ובנדר לא בסגל של מכבי ת"א לנס ציונה. פניני: צריכים את הפוש המוראלי

(גודל טקסט)

איגוד הכדורסל ערך מסיבת עיתונאים לקראת משחקי חצי גמר גביע המדינה בהשתתפות מאמני וקפטני הקבוצות המשחקות. במשחק המוקדם (18:45) מכבי ראשון לציון תפגוש את מכבי אשדוד ולאחר מכן (21:15), מכבי תל אביב תנסה לצאת מהמשבר כשתפגוש את עירוני נס ציונה.

 

מאוחר יותר, אחרי האימון המסכם, התברר כי בנוסף לבראיין רנדל הפצוע, מכבי תל אביב תגיע לחצי הגמר גם ללא דווין סמית'. הפורוורד המצוין סובל מפציעה בברכו וייתכן כי יצטרך לעבור ניתוח. מלבד רנדל וסמית', גם דראגן בנדר לא נרשם בסגל של מחזיקת הגביע למפגש עם נס ציונה.

 

"אלה הרגעים שלא צריך לדבר יותר מדי", אמר קפטן מכבי ת"א, גיא פניני. "יש משחק על תואר וכולם מבינים את משמעות השבוע הזה. אנחנו עובדים כל השנה כדי להשיג תארים ואני מקווה שנבוא חדים, כי אנחנו צריכים את הפוש המוראלי להמשך השנה".

 

 

"הפסדנו המון משחקים קריטיים העונה וזה ירים אותנו אם נזכה. הצד המנטלי הוא מאוד חשוב, הבעיה הכי גדולה שלנו, היא אנחנו. אם נגיע טוב, יהיה קשה לעצור אותנו". על מחאת האוהדים: "הקהל שלנו תומך בנו ברגעים פחות טובים ואני מקווה שהם יעשו את זה גם הפעם".

 

ז'אן טבק: "קשה להתכונן למשחק כזה אחרי ההפסד שספגנו באירופה. נבוא כדי לנצח, זה משחק מעניין והכל אפשרי בו, כי מי שמפסיד הולך הביתה. בכל מדינה, במשחקי הדחה, הכל פתוח והכל אפשרי. כשבאים עם שם כמו מכבי ת"א, יש אחריות שבאה עם זה, אתה פייבוריט".

 

טבק. "אנחנו הפייבוריטים" (עדי אבישי)

 

מאמן נס ציונה, עופר ברקוביץ': "אנחנו שמחים להיות פה. זה מועדון צעיר של 10 שנים שהגיע בפעם הראשונה לחצי הגמר. יהיו פה 2,000 צופים מנס ציונה, נשתדל להיות טובים. מכבי פייבוריטית, יש לה סגל מעולה ומשחקים אצלה בבית, אבל נעשה את המקסימום".

 

יובל נעימי, שהחליף את הקפטן, טל דן: "למדנו מהטעויות שעשינו בפעם הקודמת נגד מכבי ת"א. כל משחק בפני עצמו, נבוא מוכנים ונקווה להצליח. רק סימפסון היה במעמדים כאלה אצלנו, הוא רוצה לעזוב בצורה מתוקה והוא הולך לתת את הכל".

 

שרף. "תמיד מרגש להיות במעמד כזה" (דני מרון)

 

מי שלא זר למעמד הוא מאמן אשוד, צביקה שרף, שזכה בעבר בשישה גביעים: "זה תמיד מרגש, אני מלא תשוקה למעמד. כולן רוצות לזכות, נעשה הכל שזו תהיה אנחנו. מכבי ת"א פייבוריטית למרות כל מה שקורה. גם לאור איפה שהמשחק נערך. למה לא רשמנו עוד זר? אני מאמן ומתעסק רק בצד המקצועי. החליטו בעד המענק של המנהלת ואני לא מתעסק בזה".

 

שרון דרוקר, מאמן ראשל"צ: "זה כבוד גדול להיות פה. כל הקבוצות עשו דרך ארוכה וקשה. כל שחקן, מאמן ויו"ר רוצה להיות פה. זה חלק מההתפתחות שלנו כמועדון. אנחנו עדיין בשלוש מסגרות וזה גובה מאתנו מחיר, אבל זה כיף וגיבוש. החבר'ה יבואו ויתנו את המקסימום. המשחק שלנו הוא משחק פתוח. פאלמר הגיע לקבוצה שרצה, הוא מנסה להיכנס בעדינות לעניינים. יש לו הרבה תמיכה ואנחנו מחכים לקווין פאלמר הישן והטוב שיבוא וייתן פוש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי