טבק: אין מישהו שמושפע מהמשחק כמו שמעון

הפעם התמונה לא מעידה על הרגשות
הפעם התמונה לא מעידה על הרגשות | צילום: עדי אבישי

אחרי העלייה לגמר, טבק החמיא דווקא ליו"ר. אוחיון: "זה היה משחק על החיים"

(גודל טקסט)

אחרי תקופה מלאת אכזבות, על הספסל של מכבי ת"א היו לא מעט חיוכים אחרי שהקבוצה גברה 66:81 על נס ציונה ועלתה לגמר הגביע. ואם אמרנו ספסל של מכבי, אמרנו שמעון מזרחי שהרשה לעצמו להגניב כמה חיוכים. וגם המאמן שלו לא נותר אדיש לכך.

 

"שיחקתי בהרבה קבוצות, אימנתי בעוד כמה, אבל אף פעם לא ראיתי מישהו שסובל מהפסד, או שמח מהפסד, כמו שמעון מזרחי", אמר בסיום ז'אן טבק. הקרואטי גם היה מעודד מההתאוששות של שחקניו, אחרי שהודחו בשבוע שעבר מהיורוקאפ וספגו תבוסה משפילה בחיפה.

 

 

"אני שמח בעיקר בגלל הצד המנטאלי", הודה טבק. "השחקנים הגיבו היטב, הם נתנו הכל היום וקלענו סוף סוף מבחוץ. וגם הרגשתי מאוד את הקהל".

 

מעודד. טבק (עדי אבישי)

 

אחרי מחצית ראשונה פושרת, יוגב אוחיון הביא עימו את השינוי מהספסל בהמשך המשחק. טבק העדיף לא לעסוק בהופעה אינדיבידואלית כזו או אחרת, אבל כן רמז על היתרון של הגארד. "אני לא אוהב לדבר על שחקן כזה או אחר, כולם חשובים, במיוחד כאלה שמכירים היטב את המועדון והאוהדים".

 

"מרגיש טוב רק בגלל הניצחון", הוסיף אוחיון עצמו. "הרבה זמן לא טעמנו ניצחון כזה, ככה אנחנו צריכים להראות כמו במחצית השנייה. צריכים להישאר מרוכזים. זה היה משחק אחד על החיים. לא עמדנו בכמה משימות קודמות דומות, לכן היינו צריכים להוכיח לעצמנו שאנחנו כן מסוגלים לעמוד במעמדים האלה. עזוב את הכדורסל, הראינו לב והקרבה והיינו ראשונים לכל כדור".

 

נאה דורש, נאה מקיים. "היינו ראשונים לכל כדור" (עדי אבישי)

 

ביום חמישי תפגוש מכבי ת"א את מכבי אשדוד, לה הפסידה פעמיים העונה בליגה, והמאמן והגארד ממש לא שוכחים זאת. "אשדוד קבוצה מאוד איכותית", הסביר אוחיון, "יש להם הרבה כישרון, לא קל לשמור עליהם. אבל יש לנו סגל מספיק טוב להתמודד עם כולם וזה מה שנעשה ביום חמישי". טבק היה יותר ענייני ומאופק. "מחר בבוקר נראה שוב את המשחקים שלנו מולם ואת חצי הגמר שלהם. אני חושב שמדובר בקבוצה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי