מכבי ת"א תנסה להכשיר את סמית' לגמר הגביע

סמית'. יהיה כשיר לגמר?
סמית'. יהיה כשיר לגמר? | צילום: עדי אבישי

בקבוצה חוששים מאשדוד: "במצבנו אין משחק קל". האוהדים הצליחו במחאה?

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מקווים להציל חלק ממה שנותר מהעונה העגומה בתולדות המועדון , כאשר זכייה ביום חמישי הקרוב בגביע המדינה על חשבון מכבי אשדוד עשויה להיות מעין פרס ניחומים עבור הצהובים.

 

בקבוצה יצאו מעודדים מאוד מהניצחון על נס ציונה בחצי הגמר ואמרו: "במצבנו אף משחק בישראל הוא לא פשוט. הפסד היה גומר אותנו לחתיכות, אבל הצלחנו בסופו של דבר לכבד את המעמד", אמרו במכבי ת"א.

 

 

בחדר ההלבשה של הצהובים נרשמה שמחה יחסית גדולה, אך המאמן ז'אן טבק ביקש משחקניו להירגע ולשמור על קור רוח. אשדוד/באר טוביה של צביקה שרף – אותה מכבי ת"א לא הצליחה לנצח בשני המפגשים הקודמים העונה – ממתינה בגמר, כך שקיים חשש בשורות מחזיקת הגביע לקראת המפגש השלישי.

 

מחאת האוהדים. צוברת תאוצה (עדי אבישי)

 

כמו כן ישנה דאגה רבה מפציעתו של דווין סמית', שטרם ברור מתי יוכל לשוב לפרקט. הצוות הרפואי יעשה מאמצים גדולים להכשירו למשחק הגמר. כזכור, סמית' תוכנן לשחק גם בחצי הגמר, אך הכאבים הכריעו בסופו של דבר.

 

סוגיה נוספת שמטרידה את הצהובים היא מחאת הקהל, שלא רק שלא מפסיקה אלא צוברת תאוצה. גורמים בכירים בהנהלת המועדון העבירו לארגוני האוהדים מסר לפיו בקרוב עשויה להתקיים פגישה בה ידונו הצדדים בנושא וינסו למצוא פתרון כדי להגיע להסכם על מחירי המנויים לעונה הבאה בעידן היורוליג החדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי