רקיטיץ' ומנדז'וקיץ' בסגל של קרואטיה

רקיטיץ'. יפגוש את הנבחרת
רקיטיץ'. יפגוש את הנבחרת | צילום: Gettyimages

הכוכבים הגדולים זומנו למפגש ב-23 במארס עם הנבחרת. הסגל בפנים

(גודל טקסט)

היורו עוד רחוק, אבל ההכנות האחרונות בהחלט יצאו לדרך ב-23 במארס. נבחרת קרואטיה תארח את נבחרת ישראל למשחק שיבחן את יכולתה בשלב זה של העונה וייתן למאמן אנטה קאצ'יץ' רשמים אחרונים משחקני הסגל הסופי לטורניר בצרפת.

 

מנגד ישראל כמובן תגיע ללא מאמן קבוע כאשר אלון חזן אמור לשמש כמאמן זמני כשטרם מונה מחליף לאלי גוטמן שהתפטר בתום קמפיין מוקדמות היורו.

 

 

הקרואטים זימנו את הסגל שלהם לקראת ההתמודדות וכל הכוכבים הגדולים נכללים בו. איבן רקיטיץ' מברצלונה, לוקה מודריץ' מריאל מדריד וגם מריו מנדז'וקיץ' חלוצה של יובנטוס צפויים לפגוש את הכחולים לבנים.

 

עוד במוזמנים בלם ליברפול דיאן לוברן, וכוכבי אינטר איבן פרישיץ' ומרסלו ברוזוביץ'. גם מתיאו קובאצ'יץ' מריאל מדריד ואלן חלילוביץ' בנו של סיאד חלילוביץ' ושחקנה של ספורטינג חיחון בסגל של קאצ'יץ'.

 


מנדז'וקיץ'. מי ישמור עליו? (Gettyimages)

 

הסגל המלא

שוערים: דניאל סובאשיץ' (מונאקו), לוברה קאליניץ' (היידוק), איבן וארגיץ' (רייקה)

 

הגנה: דריו סרנה (שחטאר דונייצק), דומגוי וידה (דינמו קייב), דיאן לוברן (ליברפול), ודראן צ'ורלוקה (לקומוטיב מוסקבה), גורדון שילדנפלד (דינמו זאגרב), שימה ורסאליקו (ססואולו).

 

קישור: איבן רקיטיץ' (ברצלונה), לוקה מודריץ' (ריאל מדריד), איבן פרישיץ' (אינטר), מתיאו קובאצ'יץ' (ריאל מדריד), מילאן באדלי (פיורנטינה), מרסלו ברוזוביץ' (אינטר), אלן חלילוביץ' (חיחון), דומגוי אנטוליץ' (דינמו זאגרב).

 

התקפה: מריו מנדז'וקיץ' (יובנטוס), ניקולה קאליניץ' (פיורנטינה), מרקו פיאצ'ה (דינמו זאגרב).          

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי