21:00: רייט החלים וצפוי לשחק מול פרנקפורט

רייט. ישוב לסגל של דרוקר לסדרה ביורופקאפ
רייט. ישוב לסגל של דרוקר לסדרה ביורופקאפ | צילום: דני מרון

ראשל"צ תנסה להדהים את המועמדת הבכירה לזכות ביורופקאפ ברבע הגמר

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ רחוקה שני ניצחונות בלבד מהפיינל פור של גביע היורופקאפ. כדי לממש את החלום, עליה לנצח הערב (21.00) בפרנקפורט את איינטרכט המקומית, במשחק הראשון בסדרה של הטוב מ-3 משחקים.

 

הגרמנים המדורגים במקום ה-6 בליגה בארצם, נחשבים לפייבוריטים לזכייה במפעל לאחר ששמרו על מאזן מושלם וניצחו את כל 14 משחקי המפעל העונה. למי שיש ספק עד כמה חזקה איינטרכט, הקבוצה של גורדון הרברט הקנדי/פיני הגיעה עד לחצי גמר הגביע הגרמני והודחה ע"י אלבה ברלין. בנוסף בתחילת השבוע כפתה משחק צמוד על באיירן מינכן (קבוצת יורוקאפ ומועמדת לזכייה באליפות גרמניה).

 

 

מדובר בקבוצת הגנה מצוינת שבנויה על שחקני פנים מקומיים וגארדים אמריקאים. מבין השחקנים הבולטים בקבוצה הוא הרכז, ג'ורדון תיאודור שמעמיד ממוצעים של 14.2 נקודות ו-4.6 אסיסטים למשחק. שחקנים מעניינים נוספים הם הגארד המנוסה קוורטז רוברטסון, בן 31 שמשלים עונה חמישית בקבוצה, הסנטר יוהן וויטמן, שרושם 11.3 נקודות ו-6.2 ריבאונדים למשחק ונמנה על הסגל הרחב של נבחרת גרמניה. בקבוצה מככב גם שחקן נבחרת הולנד ארון דורנקמפ. שני הזרים הנוספים של הקבוצה, פחות משמעותיים מבחינת מספרים, אך מרבים לשחק – הסנטר מרכוס מוריסון והגארד ג'ון לי.

 

דוסון צוהל. משוכה קשה ביותר ברבע הגמר (עדי אבישי)

 

הכתומים העפילו לרבע הגמר אחרי שניצחנו את ונטספילס במשחק השני בסדרת שמינית הגמר 85:93 והשלימו סוויפ של 0:2 על הקבוצה מלטביה. כריס רייט הסובל מפציעה בעקבותיה לא התלבש למשחק ליגה האחרון מול הפועל אילת, אבל הוא התאושש וצפוי לשחק.

 

קפטן הקבוצה, ניצן חנוכי שאמש האריך את חוזהו לשנתיים נוספות נשמע זהיר: "אנחנו עומדים לפגוש את אחת הקבוצות הטובות במפעל שטרם הפסידה בו העונה. כמובן שזה אתגר גדול שאנו מקווים לעמוד בו. נהיה חייבים להיות מרוכזים במשך 40 דקות ולשחק את המשחק הקבוצתי והאגרסיבי שמאפיין אותנו לאורך רב העונה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי