מייקל פלפס: בעולם מושלם לא היו משתמשים בסמים

מייקל פלפס
מייקל פלפס | צילום: Gettyimages

השחיין על פרשת שראפובה: "אתה לא יודע אם מי שלידך משתמש או לא"

(גודל טקסט)

עולם הספורט לא מצליח להירגע משערוריות הסמים. לאחר הגילויים האחרונים בהתאחדויות האתלטיקה של רוסיה וקניה כעת גם עולם הטניס נכנס לסחרור בעקבות הודעתה של מריה שראפובה. לזה ניתן להוסיף גם את פרשות השוחד של פיפ"א ובהחלט ניתן להכריז על השנה שחורה בהיבט הספורטיבי.

 

אך גם בזמנים אלו יש מי שמוצא את נקודות האור. "המשחקים האולימפיים תמיד עודדו את האנשים", אמר מייקל פלפס, שיאן המדליות בכל הזמנים. "כשמרכזים את כל המדינות באזור קטן בו הם מתעסקים רק בספורט. יש כל כך הרבה התרגשות לקראת המשחקים ונקווה שנוכל להפוך את השליליות למשהו חיובי".

 

 

פלפס התראיין לסוכנות רויטרס בעקבות הודעתה של שראפובה: "בעולם מושלם אף אחד לא היה לוקח חומרים משפרי ביצועים. זה היה נחמד אם היינו יודעים שכולם נקיים כל הזמן. אבל במציאות אתה לא יודע אם הספורטאי שלידך לוקח חומרים או לא. בסופו של יום אתה יכול להיות אחראי רק לעצמך".

 

עוד נושא שמעסיק את עולם הספורט בחודשים האחרונים הוא נגיף הזיקה, שמאיים על הספורטאים בכפר האולימפי, אבל ניכר שהשחיין בן ה-31 לא מתרגש ואפילו מתכוון להביא לשם את בנו הבכור שצפוי להיוולד בחודש מאי. "אני לא חושש להביא אותו. זה משהו שאני מצפה לו מאד, שהבן שלי יצפה בהופעה האחרונה שלי במשחקים האולימפיים. זה יהיה רגע שאני לעולם לא אשכח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי