חילופי שלטון בדירוג הנבחרות ליורו 2016

בייל
בייל | צילום: Gettyimages

צרפת נראית מאיימת מתמיד, כמה זה יפגע בגרמניה ומי תפתיע? תמונת מצב

(גודל טקסט)

זה הולך ומתקרב. החודשים חולפים, הפרסומות כבר ממש כאן, אפילו תכניות הקידום. יורו 2016 מעבר לפינה. בהמשך מרס יכנסו לפעולה גם נבחרות היורו במשחקי הכנה ראשוניים בהחלט שיוכלו לתת לנו תמונת מצב מדויקת יותר על כושרן, אך בינתיים – כמדי 10 בחודש – המדד של 24 משתתפות הטורניר הגדול של הקיץ.

24. הונגריה. הנבחרת של סטרוק חזרה לטורניר גדול אך לא תזכיר במאום את השנים ההן עם פושקאש. וזה למרות הכושר של ניקוליץ'.

23. רומניה. גם זו של יורדנסקו לא מסתמנת כאחת שתלך רחוק. את שלה היא עשתה בעצם העליה לטורניר. היעדר כוכבים עלול לפגוע בה.

22. אלבניה. למרות האלמוניות זה מריח כאילו תעשה צרות, לפחות לרומניה. שחקנים מנוסים כמו לוריק קאנה וטאולנט שאקה יתנו את הטון ואולי יצוצו כוכבים של רגע שירוויחו חוזה בסיום הטורניר.

21. צפון אירלנד. הנבחרת של מייקל אוניל תציק לאחרות עם הרבה עקשנות וצבע ביציע. לא מעבר.

20. אירלנד. נפלה לבית לא קל. רובי קין ושיין לונג ינסו להציק לזלאטן והשבדים ואולי להשתחל לשמינית מהמקום השלישי.

19. איסלנד. עוד נבחרת בבכורה, אבל כזו עם כישרון. גילפי סיגורדסון והחברים ישאירו אבק להונגריה. מול פורטוגל ואוסטריה זה יהיה סיפור אחר, אך גם היריבות לא ילקקו דבש.

18. סלובקיה. האמשיק מתחמם בעונה המצוינת של נאפולי, אבל לצערו הבית שנפל אליו יקשה עליו לסחוף את החברים יותר מדי רחוק.


התקווה של סלובקיה. האמשיק (AFP)

17. שבדיה. זלאטן כבר לא יכול לחכות, גם אנחנו. תצפו לכמה רגעים מהנים, לא בטוח שמעבר.


יספק שואו, כרגיל. זלאטן (gettyimages)

16. צ'כיה. הנבחרת העיקשת הזו לא תעשה חיים קלים לאף אחת. טורקיה וקרואטיה, ראו הוזהרתן.

15. טורקיה. מבחינת מצבת שחקנים זה אמור להסתיים בשלב השני, אבל לא בטוח שכל הכישרון של ארדה טוראן, יונוס מאלי והקאן צ'להאנוגלו יצליח לגבור על המחסור באופי שדבק בטורקים בעשור האחרון.

14. אוקראינה. ירמולנקו יגיע ליורו במטרה להחתים כרטיס בקבוצה חדשה, קונופליאנקה אחרי עונה מרשימה בסביליה. השניים האלו לא יעשו חיים קלים לפולין בשום מצב.


כשרון יש. ואופי? ארדה טוראן (gettyimages)

13. פולין. מקבלים מקדמה על היריבה עימה אירחו את היורו הקודם ורק בגלל שבאמתחתם שחקן טופ כמו רוברט לבנדובסקי. קריחוביאק, בלז'יקובסקי והחברים יגיעו כדי לתת כתף.

12. קרואטיה. מודריץ' בכושר, גם רקיטיץ' נהדר ומנדז'וקיץ' מכין את הראש. רשמים ראשונים נקבל מול ישראל ב-23 במרס.

11. שווייץ. שאקירי בכושר נהדר, ההגרלה הטיבה עם השווייצרים וזה יסתיים לפחות בשמינית הגמר.

10. רוסיה. צ'רישב נכנס לכושר משחק, הליגה חזרה מפגרה ארוכה והרוסים יגיעו חמים ליורו. אנגליה ו-וויילס צריכות לחשוש.

9. וויילס. טוב, גם הוולשים לא פראיירים. בייל השתקם, אשלי וויליאמס הצליח לעשות צרות לארסנל והחבורה הזו של כריס קולמן תתחרה עם אנגליה על תואר המוכשרת שבנבחרות האי הבריטי.

8. אוסטריה. ארנאטוביץ' ואלאבה ידלגו לשמינית. מעבר לזה? זו גם אפשרות. תהיו בטוחים שיהיו אוסטרים חדשים בליגות הבכירות באירופה אחרי הטורניר.

7. פורטוגל. למרות שהיא לא מבריקה כנבחרת, רונאלדו והחבורה המוכשרת של סנטוס תגיע לפחות לרבע הגמר.

6. בלגיה. סימן השאלה הגדול הוא כושרם של הכוכבים. דה בריינה טרם חזר, הזאר עושה קולות של משתקם ורק לוקאקו לוהט. וילמוטס מקווה לרעננות בסגל.

5. אנגליה. הממלכה מתמרקת, בכל זאת נבחרת כזו מוכשרת לא הייתה להם הרבה זמן. דלה עלי, הארי קיין וראחים סטרלינג בכושר נהדר, וארדי בסימן שאלה, אבל זה יספיק לפחות לרבע. מעבר לזה? אתם יודעים מה המילה הנרדפת לנבחרת אנגליה, לא?


הממלכה בונה עליו. קיין (gettyimages)

4. איטליה. גם האזורי מלאי כישרון ולהם תוסיפו גם אופי. בופון יגיע לסיבוב פרידה מהבמות הגדולות, אינסינייה וסוריאנו יוליכו, אבל השאלה אם לא תהיה התרסקות נוכח העזיבה הצפויה של קונטה בסיום הטורניר.

3. ספרד. "לה רוחה" תעשה הכל כדי לשמור על התואר ולהיות הראשונה לעשות זאת טורניר אחרי טורניר. הפעם זו לא אותה מעצמה למרות הכישרון של מוראטה והחזרה לעניינים של פברגאס וקוסטה.

2. גרמניה. אלופת העולם תגיע בראש מורם ועם האופי שלה תלך רחוק. נותר רק לראות את מי יחליט יוגי לאב לבחור מבין שלל האופציות שלפניו ועדיין, לפחות כרגע, זה מספיק לסגנות.

1. צרפת. הטריקולור תפסה את הפסגה. גריזמן נהדר, פוגבה לוהט וגם וראן הוכיח שאפשר לסמוך עליו. תוסיפו אפשרות לקבל את בנזמה בכושר ורעב, ואת הקהל החם, והחבורה הגאה של דשאן תלך עד הסוף.


צרפת תקבל אותו בחזרה? בנזמה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי