קרטיש תנסה לזכות בזהב באליפות אירופה

קרטיש. הכנה לתחרות האמתית בסרביה
קרטיש. הכנה לתחרות האמתית בסרביה | צילום: הוועד האולימפי בישראל

המתאבקת תנסה לשפר את הישגה מבאקו 2015. יורי חולוב הפסיד בבית הניחומים

(גודל טקסט)

לאחר הכישלון באליפות העולם ולפני תחרות הקריטריון שתיערך בחודש הבא, תנסה אילנה קרטיש לשפר את ההישג שלה באליפות אירופה ולחזור עם מדליית הזהב לראשונה בהיסטוריה. כזכור, קרטיש המתחרה בסגנון חופשי (עד 69 ק"ג) סיימה בעבר שלוש פעמיים במקום השני.

 

המתאבקת הישראלית תיכנס ביום שישי (10:00) למעגל התחרויות באליפות היבשתית ותקווה לשפר את הישג השיא שלה. יריבתה הגדולה, האלופה האולימפית אלינה סטדניק, עליה גברה בשנה שעברה בשלב רבע הגמר, לא הגיעה לתחרות.

 

 

כאמור, המשימה העיקרית של קרטיש תהיה בחודש הבא (15-17 באפריל) בסרביה, כאשר תתמודד בתחרות המיון האולימפית ותקווה לסיים באחד משני המקומות הראשונים כדי להרוויח את הקווטה. במידה ולא תצליח יהיו לה שתי הזדמנויות נוספות: שבוע לאחר מכן במונגוליה (22-24 באפריל) ובחודש מאי (6-8/5) בתחרות ההזדמנות האחרונה.

 

קרטיש. תיהנה מהיעדרותה של האלופה האולימפית? (הוועד האולימפי בישראל)

 

התחרות נפתחה היום (חמישי) בסגנון החופשי בהשתתפות שלושה ישראלים. יורי חולוב (עד 57 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו 10:0 לגיאורגי ונגלוב, אך בשל התקדמותו של הבולגרי עלה לבית הניחומים. שם הוא ניצח את הקרב הראשון 0:10 את לאבן מטרבלי הספרדי, אך הפסיד בשלב הבא על העלייה לקרב על מדליית הארד לגיאורגי ולנטינוב הבולגרי 0:8.

 

חנוך רחמין (עד 74 ק"ג) שעלה אוטומית לשלב שמינית הגמר, שם הוא הפסיד בקרב צמוד (6:4) לפיני אלכסיי סלניוס. המתאבק האחרון היה מיכאל צ'וצ'לשוולי (עד 86 ק"ג) שהפסיד בקרב הראשון 10:0 לגרמני וויליאם הארט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי