קבאז'רו: האינטואיציה עזרה לי לעצור פנדלים

קבאז'רו. חשוב למשפחתי ולי שאני בקבוצה הענקית הזאת
קבאז'רו. חשוב למשפחתי ולי שאני בקבוצה הענקית הזאת | צילום: GettyImages

גיבור הזכייה של סיטי בגביע הליגה: "היה שבוע קשה". קלופ: "מרגיש זבל"

(גודל טקסט)

ווילי קבאז'רו הארגנטיני היה גיבור של זכיית מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה בניצחון 1:3 בפנדלים על ליברפול. כוכב המשנה היה מנואל פלגריני שהגיע לוומבלי בפעם האחרונה כמאמן מנצ'סטר סיטי.

 

יורגן קלופ שבחר לשבת על ספסלי הקבוצה בעת בעיטות הפנדלים ראה את שחקניו בועטים בדלי פעם אחר פעם ופספס הזדמנות לתואר ראשון לאחר ארבעה חודשים בתפקיד. "ההרגשה היא זבל", אמר לאחר המשחק. אגב, וומבלי לא מאיר לו פנים. ב-2013 הוא הפסיד בגמר האלופות באותו אצטדיון עם דורטמונד לבאיירן מינכן.

 

 

אוהדי ליברפול עצמם, מצאו את האשם בהפסד בדמותו של יאיא טורה, שבעט את הפנדל המכריע ולא הורחק אחרי שאחז בגרונו של אדם לאלנה בעימות ביניהם. שופט העבר גראהם פול הסכים שהעבירה היתה מחייבת הרחקה, אבל אמר שהשופט מייקל אוליבר שגילה יכולת לא גבוהה היה צריך להרחיק גם בשני צהובים את לוקאס לייבה שתיקל בחריפות את סרחיו אגוארו ולא ראה אפילו צהוב.

 

השוער קבאז'רו ביצע שלוש הצלות גדולות והעניק לפלגריני תואר שלישי שלו כמנג'ר הסיטי וחמישי מאז הקבוצה נרכשה על ידי אנשי אבו דאבי. השחקנים נשאו את הארגנטיני על הכתפיים וחגגו עם האוהדים. הוא סבל על הספסל מאז הגיע ממלאגה וספג ביקורת קשה בהפסד לצ'לסי 5:1.

 

SUN SPORT: 3 Willy #tomorrowspaperstoday#mcfcpic.twitter.com/LbwaUI1Y9c

— Neil Henderson (@hendopolis) February 28, 2016

 

קפטן הסיטי, וינסנט קומפני, אמר כנראה בהשראת בואו של פפ גווארדיולה בקיץ: "הקפטן הבא של הסיטי יאפיל בהישגים שלו על כל מה שעשיתי ואעשה, כי המועדון הזה הולך להשיג דברים גדולים בעתיד".

 

פלגריני טען לפני המשחק שהוא לא יסטה מהעקרונות שלו ולא ייתן לג'ו הארט את החולצה למרות שזהו הגמר: "אני מאושר ולא רק בגלל שזכינו בתואר בעונה האחרונה שלי בקבוצה. אני מרוצה מההופעה של הקבוצה נגד ליברפול שלא קל לשחק נגדה. אני מאושר עבור קבאז'רו ועל כך שזכינו בתואר ראשון כבר בפברואר. אני מאושר גם עבור ג'ו הארט שמראה עד כמה הוא אדם טוב שתומך בקבאז'רו בחדר ההלבשה".

 

הצ'יליאני הוסיף: "ההחלטה שלי לשחק עם חמישה שחקני נוער נגד צ'לסי היתה חשובה והובילה אותנו לניצחונות על דינאמו קייב והזכייה בתואר. המילה שלי חשובה לי יותר מהכדורגל. אני יכול לומר שאנחנו לא מוותרים על האליפות. כמה פצועים יחזרו (ביניהם קווין דה בריינה) ואני מאמין שאפשר עוד לזכות בתואר".

 

פלגריני. "ההחלטה לוותר על הגביע היתה נכונה" (gettyimages)

 

קבאז'רו אמר: "היה לי שבוע קשה אחרי ההפסד בגביע לצ'לסי 5:1, אבל דיברתי עם השחקנים וכולם אמרו לי שנעשה את זה. חשוב למשפחתי ולי שאני בקבוצה הענקית הזאת. לקחתי את הפנדלים האלה בעזרת אינטואיציה".

 

קלופ היה שפוף לאחר המשחק: "בפנדלים אתה צריך קצת מזל והיינו צריכים לבעוט טוב יותר. לא היה קשה מדי לשוער שלהם להדוף. דניאל סטארידג' לא בעט בגלל שבקושי הלך בסיום. מי שהיה פנוי והסכים בעט". מדבריו עולה שג'ורדן הנדרסון סירב לבעוט ומי שבעט במקומו הוא לוקאס לייבה שהחמיץ את הבעיטה השנייה.

 

"ברור שאני מאוכזב. זה היה יום גדול עד לבעיטה האחרונה של הפנדל. הכל היה נפלא מאורגן, אבל הפסדנו. לפני שבאתי לאנגליה אמרו לי שהגביע הזה לא כל כך חשוב, אבל כל השחקנים שלי רצו מאוד את הגביע והאווירה היתה מושלמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי