פ.ס.ז' בחצי גמר הגביע. סושו העיפה את נאנט

קבאני בטירוף. עבר משוכה לא קלה
קבאני בטירוף. עבר משוכה לא קלה | צילום: AFP

קבאני והחברים דילגו עם 1:3 על סנט אטיין. גם לוריין העפילה

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן העפילה הערב (רביעי) לחצי גמר הגביע הצרפתי ותוכל לשמור על התואר בו היא מחזיקה אחרי 1:3 על סנט אטיין. גם לוריין וסושו יהיו בין ארבע האחרונות.

 

 

סנט אטיין – פאריס סן ז'רמן 3:1
החבורה של בלאן פגשה יריבה חזקה ברבע הגמר, אך היא גדולה על הליגה שלה הרי. בדקה ה-12 אדינסון קבאני נתן יתרון אחרי בישול של גדול איברהימוביץ' ובדקה ה-34 הוא זה שבישל למרקיניוס הבלם את השני. ולנטין אייסריק צימק בפנדל בדקה ה-42, אך בתוספת הזמן לוקאס מורה חתם את תוצאת המשחק.

 


קבאני ודויד לואיז. ישמרו על תואר נוסף? (AFP)

 

סושו – נאנט 2:3 (אחרי הארכה)
החבורה של מישל דר זקריאן יודעת מהי דרמה בגביע אחרי שהגיעה לשלב הזה הודות להארכה ו-3:4 על בורדו. הפעם היא הופתעה על ידי הסינדרלה, סושו מתחתית ליגת המשנה. גיום ז'ילה נתן יתרון לנאנט כבר בדקה ה-5 אחרי בישול של יוהאן אודל ונדמה היה שהכיוון ברור אלא שבדקה ה-87 מוסה סאו המחליף הצליח לאזן ושלח את המשחק להארכה.

 


סושו חוגגת. מתחתית הליגה השניה לחצי גמר הגביע (AFP)

 

בדקה ה-98 סקו סיסה, פעם כוכב בפיינורד קבע 1:2 מפתיע לסושו וסאו הוסיף את השלישי בדקה ה-106. שער של אדריאן הברזילאי בדקה ה-116 לא מנע הדחה מפתיע.

 

לוריין – אזק'סיו 0:3
החבורה של תיירי לאורי קיוותה להפתיע, אך תמשיך להתמקד במאבקי התחתית שלה. רומיין פיליפותאו קבע 0:1 ללוריין כבר בדקה ה-9 ומקסים ברתאלמה הכפיל בדקה ה-43. בתוספת הזמן המגן פאפה פאייה חתם והעניק לסילבאן ריפול מקום בחצי הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי