אלגרי: הגענו לא מוכנים, שיחקנו כאילו עלינו לגמר

זה היה קרוב למבוכה. בונוצ'י
זה היה קרוב למבוכה. בונוצ'י | צילום: GettyImages

יובנטוס נגררה לפנדלים בחצי הגמר. בונוצ'י: "היה המשחק הכי גרוע שלנו"

(גודל טקסט)

מסימיליאנו אלגרי כמעט הרס את חלום הזכייה של יובנטוס בדאבל אחרי שהעלה הרכב משני נגד אינטר בגומלין חצי גמר הגביע האיטלקי. הנראזורי הגיעו למשחק בסן סירו עם הפסד 3:0 בראשון וחוללו סנסציה כאשר בתום 90 הדקות ניצחו 0:3, תוצאה שנשמרה עד לסיום ההארכה וכפתה פנדלים. למזלו של אלגרי הזברות ניצחו ועלו לגמר, אבל הוא הזיע בקור של מילאנו.

 

La #primapagina di oggi: l'Inter incanta, la Juve canta ed è in finale #InterJuve Calcio estero, quante sorprese. pic.twitter.com/5x4TycAbG5

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) March 3, 2016

 

זה היה יכול להיות אחד הקאמבקים של השנה. גם אינטר שנמצאת במשבר עמוק לא פתחה בהרכב החזק ביותר, אבל כנראה שהספסל של יובה לא משובח כמו שחשבנו. הגברת הזקנה תשחק בגמר נגד מילאן באולימפיקו ברומא ב-21 במאי.

 

 

"עלינו במחשבה שכבר אנחנו בגמר" הודה אלגרי. "אני מודה שלא הכנתי את הקבוצה כראוי. יש עלינו לחץ עצום של משחקים רבים. ב-70 הדקות הראשונות לא שיחקנו בכלל. אינטר לחצה אותנו עד שהתחלנו לשחק בניסיון למנוע הארכה. נתנו להם מתנות והיינו צריכים לשחק טוב יותר. אולי היה עדיף לעלות עם 0:0 מהמשחק הראשון ואז היינו נלחמים. עלינו כאילו אנחנו כבר בגמר". אלגרי החמיא לדניאלה רוגני למרות משחקו הרע של בלם יובנטוס שבליגה פתח רק פעמיים: "הוא שחקן עם המון פוטנציאל. בעתיד הוא יהיה שחקן הרכב קבוע אצלנו". לאונרדו בונוצ'י בלם יובה הגדיר את המשחק: "הגרוע ביותר שלנו מאז שאני ביובנטוס".

 

העניקו מתנות. אלגרי (gettyimages)

 

בתוך כך הכחיש מנכ"ל יובה, בפה מארוטה, שריאל מדריד מעוניינת בבאלגרי. מארוטה: "השמועות אינן נכונות, אבל אנחנו גאים עד כמה קבוצות צמרת באירופה מעריכות את העבודה שלו. כשהבאנו אותו הייתה נגדנו ביקורת גדולה. ריאל מדריד? אין בינינו סודות. אם הם היו רוצים אותו כבר היינו יודעים. אנחנו מאושרים להמשיך איתו".

 

המשחק הגרוע ביותר ביובנטוס. בונוצ'י כובש את הפנדל המכריע וחוגג (gettyimages)

 

מנצ'יני: "נצבור ביטחון בזכות ההפסד הזה"

רוברטו מנצ'יני שהיה בלחץ גדול אמר: "נצבור ביטחון בזכות ההפסד הזה. היה לנו משחק נפלא. אני עצוב עבור השחקנים שלא עלו בסופו של דבר לגמר. עשינו מהפך מדהים בהתחשב בעובדה שהפסדנו 2:0 ליובה בליגה בתחילת השבוע. יש עוד 12 מחזורים לסיום ואני מאמין שמעכשיו נשתפר".

 

ארק טוהיר הבעלים של אינטר היה מרוצה: "זו אינטר האמיתית. זו אינטר בה אני מאמין. ספגנו מהם חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים וזו הייתה תשובה טובה".

 

בעיתוני איטליה החמיאו לאינטר וכתבו שאם כבר היא עפה מהגביע, אז טוב שהיא עשתה את זה בצורה הזאת. ה"גאזטה דלו ספורט" כתב בשער: "אינטר הקסימה, אבל יובה שרה בסיום". איבן פרישיץ' היה המצטיין באינטר עם 7.5. דניאלה רוגני שאלגרי החמיא לו קיבל 4.5. מנצ'יני 7.5 על ניהול המשחק, אלגרי רק 5.5.

 

עצוב עבור השחקנים. מנצ'יני (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי