סופ"ש חם בפורטוגל: 4 הראשונות ראש בראש

בנפיקה
בנפיקה | צילום: Gettyimages

בנפיקה מול ספורטינג, פורטו אצל בראגה וגם סלבה כבר עורך חימום לקראת השריקה

(גודל טקסט)

עשרים וארבעה מחזורים מאחורינו, אבל הטוב עוד לפנינו – זה משפט מוביל בשידורים של הטאלנט שלומי דניאלי וכנראה שהוא יודע על מה הוא מדבר עשרה מחזורים מסיום העונה הנוכחית של הליגה הפורטוגלית.  

המתמודדות הן האלופה בשנתיים האחרונות בנפיקה, פורטו שלא ראתה אליפות יותר מדי זמן וספורטינג ליסבון, שהפעם האחרונה בה ראו שם אליפות הייתה לפני 15 שנה. ז'ורז'ה ז'סוס, שהובא מבנפיקה, הוא בן לאב אוהד שרוף של ספורטינג, שהלך לעולמו ולא הצליח לראות כאן למטה את בנו מגיע. אבל ז'סוס בטוח שהוא עוקב אחריו. "אין לי ספק בזה", אומר המאמן, שהולך לקבל באלבלאדה הירוק את האדומים של בנפיקה, שאיתם היה אלוף בשנתיים האחרונות. 


ז'ורז'ה ז'סוס, חצה את הכביש (gettyimages)

עשרה מחזורים נותרו לסיום העונה המרתקת הזו, כשבסוף השבוע הזה הראשונה, השניה, השלישית והרביעית משחקות ביניהן. ואנחנו נהיה במסיבה. בהתקפה של בנפיקה אפשר למצוא את ג'ונאס הברזילאי עם 26 שערי ליגה, שעבר את סוארס והיגוואין במירוץ לנעל הזהב, יחד עם מיטרוגלו (14). ספורטינג רק עם 49 שערים – 19 מסלימאני – וספגה רק 14 שערים מכל הפאשלות של רוי פטריסיו. ובנפיקה עם ז'וליו סזאר קיבלה 17 שערים, זה עוד בלי לספור את השביעיה שהוא קיבל מגרמניה. מבחוץ רצה פורטו, שמרוחקת ארבע נקודות מספורטינג ורק שלוש מבנפיקה, נוסעת לבראגה כדי לפגוש את הרביעית בטבלה עם העיניים לאירופה. 

חסרים עשרה מחזורים לצלחת האליפות של הליגה הפורטוגלית. אלה הרבה משחקים, אבל כל הזמן זה מתקצר. אף אחת מהטוענות לאליפות לא יכולה לרוץ בפחות מעשר שניות מאה מטרים. התפאורה מוכנה, איצטדיון אלבלאדה יהיה ירוק מתמיד והאוהדים של בנפיקה ינסו להבריח את העייט שלהם אל תוך המגרש. את זה נבדוק בשידורים הישירים שלנו.


העיט של בנפיקה, יבקר אצל היריבה העירונית? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי