יש אליפות? מכבי חיפה הביסה 0:3 את מכבי ת"א

עוואד. אחראי לשלושת שערים
עוואד. אחראי לשלושת שערים | צילום: אתר רשמי, מכבי חיפה

מוחמד עוואד חגג עם צמד ובישול מול השנייה בטבלה. אוחיון נפצע בראשו

(גודל טקסט)

לאחר תקופה טובה שלהם, במכבי תל אביב היו בטוחים שהם יכולים לעשות צעד נוסף, לנצח את מכבי חיפה ולהיצמד אליהם בפסגה. עם זאת, לירוקים היו תכניות אחרות ואחרי ניצחון 0:3 הגדילו את הפער בראשות הטבלה לשש נקודות.

 

דווקא השחקנים של זיו אריה פתחו טוב ובדקה ה-11 אליאל פרץ שלח כדור שבמבט ראשון עבר את קו השער, אך הקוון סימן להמשיך. מאותו הרגע המשחק עבר לשליטה מקומית בראשותו של מוחמד עוואד.

 

 

חלוץ מכבי חיפה כבש את הראשון שלו בדקה ה-23, כאשר 11 דקות מאוחר יותר הוא בישל את השני עמית זנטי כדי להוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון 0:2. היתרון הירוק במגרש המשיך במחצית השנייה, כאשר בדקה ה-57 השלים עוואד צמד פרטי וקבע את תוצאת המשחק.

 

הקצונה הבכירה. הגיעו לתמוך בקבוצת הנוער (אתר רשמי, מכבי חיפה)

 

הרכבים

מכבי חיפה: רועי פוקס; פיטר אליאס, עופרי ארד, יונתן לוי, שי בן דוד; מוחמד אבו פאני (סהר דבח /76), איתן וולבלום, ערן ביטון; עמית זנטי (וואליד דרוויש /76), שון וייסמן, מוחמד עוואד (עמנואל אבמה-קינג/ 90).

 

מכבי תל אביב: חביב אוחיון; עמית רוזנבוים, עידן יוגב, גיא אביב, רן ואתורי; גבריאל קניקובסקי, אליאל פרץ, עמית שפירא, אור דסה (תומאס פרינס /64), עמרי הרמתי (תומר אלטמן /46); לזאר דורוביץ' (נדב עמרן /64).

 

מהלך המשחק

דקה 11

אליאל פרץ קיבל כדור במרחק של 18 מטרים מהשער ושיחרר פצצה שפגעה במשקוף וירדה אל קו השער. צוות השיפוט החליט שהכדור לא עבר את הקו ולא אישר שער. 

דקה 23

מכבי חיפה עולה ליתרון של 0:1: שון וייסמן קיבל כדור באחד על אחד ונהדף נהדר ע"י אוחיון, על הריבאונד היה מוחמד עוואד שדחק לרשת וכבש את שערו ה-16 העונה. אוחיון נפצע כתוצאה מהמהלך ונפצע בפניו. 


אוחיון. נפצע בראשו ונזקק לחבישה (שאדי חורי)

דקה 34

מכבי חיפה עולה ליתרון של 0:2: עוואד, כובש השער הראשון, מצא בכדור עומק גדול את עמית זנטי, שחלף על פני אוחיון וגלגל לרשת. 


זנטי. מוסר נשיקות הביתה (אתר רשמי, מכבי חיפה)

דקה 57

מכבי חיפה עולה ליתרון של 0:3אבו פאני שיגר בעיטה חזקה מ-20 מטר, אוחיון זינק מצוין והדף, אך עוואד הגיע ראשון לריבאונד והשלים צמד.


עוואד. השלים צמד (אתר רשמי, מכבי חיפה)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי