"יענקל'ה אמר שהוא שמח אז גם אנחנו שמחים"

יעקב שחר. לא הצהרת כוונות
יעקב שחר. לא הצהרת כוונות | צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

איתי מרדכי לאחר ה-0:3 של מכבי חיפה על מכבי ת"א: "ברור שאנחנו הפייבוריטים"

(גודל טקסט)

קבוצת הנוער של מכבי חיפה עשתה צעד גדול לעבר האליפות לאחר שהביסה 0:3 את מכבי תל אביב והגדילה את הפער בפסגה לשש נקודות. "זו לא הצהרת כוונות, כי מכבי חיפה תמיד שואפת להיות במקומות הראשונים" אמר המאמן המנצח איתי מרדכי, "יענקלה אמר שהוא שמח ושהוא נהנה. שהוא נהנה ושמח גם אנחנו".

 

"אחרי כל כך הרבה מחזורים שאנחנו מובילים, ברור שאנחנו הפייבוריטים. הליגה לא נגמרה עדיין ויש עוד הרבה נקודות בקופה. חייבים להמשיך להיות מרוכזים ומפוקסים כדי שבסוף נשמח. זה לא סוד שיש לנו הרבה שחקנים שיודעים לשבור שוויון בחלק הקדמי שעושים את ההבדל ולפעמים מכלום עושים גול. יש מאחוריהם שחקנים תומכים שעושים עבודת הגנה מצוינת ומביאים להם כדור שיעשו את הדברים שלהם".

 

 

שון וייסמן הוסיף: "זה משחק פיקנטי אבל בשבילנו זה משחק רגיל. אני שמח שניצחנו אבל מסתכלים כבר למכבי פ"ת. אני חזרתי לנוער , למקום שכיף לי. יש פה קבוצה של ילדים מצוינים, אם זה מוחמד עוואד או יונתן לוי, ומהגדול לקטן. איתי מאמן מצוין שכיף ללמוד ממנו. הגולים זה פחות חשוב, זה שהקבוצה מנצחת זה מה שחשוב".

 

מרדכי. "חייבים להמשיך להיות מרוכזים ומפוקסים" (אתר רשמי, מכבי חיפה)

 

"אני אולי אשמע מצחיק, אבל זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו", אמר מאמן המפסידה, זיו אריה. "בפרמטרים שאני בוחן, כמו סדר, הנעת כדור ולחץ עלינו על חיפה. הם עשו את כל השערים מטעויות שלנו. יש לי קבוצה צעירה שהפתיעה אותו והניעה את הכדור בשקט. חיפה שיחקה רק על כדורים ארוכים ויש להם שחקנים מצוינים בחלק הקדמי שלא יכולנו לעצור, יש להם שחקנים שמקומם בקבוצת הבוגרים".

 

"כמו כל העונה, אנחנו מתקשים ליצור מצבים. היינו צריכים להוביל, אבל כשספגנו המשכנו לשחק. היכולת האישית של חיפה ניצחה וכל הכבוד להם על זה. זו קבוצה חדשה, בחרנו לוותר על גלזר וגרצ'קין, ועדיין אנחנו נראים טוב. יש לנו רבע גמר גביע ונמשיך להופיע לכל משחק. ננסה להתקרב ואם לא, נברך את חיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי