בעקבות בעלה? AJ לי נגד מקמהן

|

אשתו של CM פאנק שעובדת בארגון העבירה ביקורת חריפה על האישה הכי חזקה בחברה

(גודל טקסט)

מאת: בן פורגס     צילום: מסך

 

הרשת טרם נרגעה מהתקפותיו של המתאבק לשעבר CM פאנק כנגד ה-WWE, הארגון בו עבד, וכעת נראה שהתקפה נוספת מגיעה מגזרתו, אך הפעם דווקא מדובר בביקורת שמושמעת מצד אשתו.

 

AJ לי כבר תקופה ארוכה לכודה בין שני צדי המתרס. מצד אחד, היא נשואה לפאנק שהבהיר כי יש לו ביקורת רבה כלפי הארגון והעומדים בראשו. מהצד השני, היא עדיין מתאבקת פעילה בחברה ואפילו אחת הבכירות שבהן. בחודשים האחרונים נעדרה בשל פציעה בצוואר עמה היא מתמודדת, ונראה שכעת היא עשתה את הצעד הראשון בדרך החוצה מ-WWE.

 

זה קרה אתמול בטוויטר, כשהחליטה להגיב לציוץ של סטפני מקמהן, בתו של בעלי החברה ואחת הגורמים החזקים בארגון, שהתייחסה לנאום של פטרישיה ארקט בטקס האוסקר והביעה את תמיכתה במאבק. 

 

הדבר עורר את חמתה של איי ג'יי, שהגיבה למקמהן ואמרה: "המתאבקות בארגון שלך הצליחו להביא לכמות שיא את מכירות המרצ'נדייז וכיכבו בכמה מהרגעים שזכו לרייטינג הגבוה ביותר בתכנית ובכל זאת זוכות רק לזמן מסך מזערי מכמות הזמן שמקבלים המתאבקים הגברים ולמשכורות נמוכות בהרבה". לסיום, הוסיפה באופן לועג את ההאשטג #UseYourVoice, בו השתמשה סטפני מקמהן. ציוציה זכו לתהודה רבה עם למעלה מ-5700 שיתופים.

 

 

 

הדברים מצטרפים למחאה שגדשה את הרשת בשני בערב, לאחר שקרב דיוות שנערך בתכנית מנדיי נייט רו זכה ל-30 שניות בלבד (0.003 אחוז מזמן התכנית). אוהדים רבים מחו על היחס שמקבלות המתאבקות, זמן המסך המוגבל שלהן והעובדה שקידום תכנית "אופרת סבון" כמו Total Divas מקבל יותר זמן מסך מאשר הזמן שמקבל קרב היאבקות בו הן משתתפות. ההאשטג #GiveDivasAChance הפך להיות אחד הפופולאריים ביותר תוך שעות ספורות ואפילו בעלי החברה וינס מקמהן מיהר להתייחס לביקורת ואמר: "אנחנו שומעים אתכם, תמשיכו לצפות".

 

 

בחזרה לסטפני מקמהן, שהחליטה להגיב באופן פייסני כשענתה לאיי ג'יי לי: "תודה לך, אני מעריכה את הדעה שלך". בין אם מדובר בהערכה כנה או אחרת, אשתו של פאנק החליטה למחוק את ציוציה  הביקורתיים ולהסתפק בשיתוף הסטטוס המקורי של מקמהן. כמובן שכשמדובר בעולם ה-WWE, מיד החלו דיבורים על כך שכל הסיפור הוא "וורק" (כלומר, מתוכנן מראש) כחלק מבניית פיוד אפשרי בין השתיים לקראת רסלמניה. הליך מתוכנן מראש או צעד ספונטני של השלכת חצים לעבר הגורם המעסיק? כנראה רק זמן יגיד.

 

יש לציין כי המתיחות בין משפחת ברוקס למקמהן מעולם לא הייתה גבוהה יותר, אחרי שפאנק הביע דעה נחרצת לגבי בעלה של סטפני מקמהן, טריפל H, בפודקאסט של קולט קבאנה ובין היתר אמר: "הוא מעולם לא אהב אותי, עד כדי כך שהוא חזר מפרישה בשביל לעצור את המומנטום שלי ב-2011".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי