מדי המשלחת לריו נחשפו, נבו: הושקעה מחשבה

הספורטאים האולימפיים והמדים. העיקר שכולם מרוצים
הספורטאים האולימפיים והמדים. העיקר שכולם מרוצים | צילום: סתיו איפרגן

הספורטאים האולימפיים מאושרים מהעיצוב. ריבקין: "היפים מכולם"

(גודל טקסט)

נותרו רק 151 יום לפתיחת המשחקים האולימפיים בריו התכנסו נציגי הוועד האולימפי והספורטים להצגת המדים אותם ילבשו חברי המשלחת הישראלית לברזיל.

 

הספורטאים אשר לקחו חלק בהשקה שנערכה באחד מחדרי החוויה האולימפית היו השחיין גל נבו, מעיין דוידוביץ' שרק בשבוע שעבר התחרתה באליפות העולם בגלישה באילת, המתעלמת האומנותית נטע ריבקין והקופץ לגובה דימה קרויטר.

 

 

מנכ"ל הועד האולימפי גילי לוסטיג אמר: "זהו יום חג בשבילנו. הביגוד הספורטיבי מאוד חשוב. השקענו הרבה מחשבה יחד עם שיתוף פעולה פורה עם חברת דיאדורה, אנחנו מאוד גאים על שיתוף הפעולה. אני מודה לוועדה שעזרה בבחירת הבגדים, בעיצובים, בליין שלהם, בעבודה המשותפת עם חברת דיאדורה. הספורטאים מרגישים נוח עם המדים. הפעם החלטנו שהספורטאים יהיו חלק בלתי נפרד מבחירת הביגוד הספורטיבי".

 

על המשלחת הישראלית שגדלה אמר: "הצפי שלנו הוא בין 35-40 אבל אני חושב שנעבור את המספר הזה. השחייה האומנותית עוד צריכה לעשות קריטריון ישראלי אבל הן תעמודנה בזה. אנחנו במצב טוב. יש גם כמה ענפים חודשים. חלק גדול מהמשלחת, וזה אולי מה שמוכיח, שהענפים המועדפים יהיו 35-40 אחוזים מהמשלחת".

 


נבו מדגמן (סתיו איפרגן)

 

השחיין גל נבו אמר על המדים: "הם מאוד נוחים ויפים. זה מאוד משמח שהשקיעו בזה מחשבה. אני מתכונן מאוד חזק לאליפות אירופה שתהיה בסוף מאי, זו התחרות האחרונה והגדולה לפני. ההתרכזות היא באולימפיאדה מן הסתם וזה שהשגתי את  הקריטריון נותן לי זמן להתמקד בדברים הקטנים יותר ולא להתרכז בלרדוף אחרי קריטריון. הפוקוס באמת על אוגוסט וכרגע אני בהרגשה הטוב".

 

המתעמלת נטע ריבקין ציינה: "בתור אחת שלובשת את המדים בפעם שלישית הם הכי יפים שהיו. זה תמיד מרגש כל פעם מחדש וכל פעם אני נזכרת בדרך שאני עוברת כדי להשיג קריטריון ולהגיע לאולימפיאדה. מאוד אהבתי גם את הדגמים, את הגזרה גם נוח וגם יפה".

 

הקופץ לגובה דימה קרויטר הוסיף: "אחלה מדים. כחול לבן הם הצבעים האהובים עלי. הושקע פה הרבה מאוד זמן. הושקעה עבודה קשה כדי להתאים את הכל ובאמת הכל יצא יפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי