סטינג: "רציתי קרב מול אנדרטייקר ברסלמניה 32"

|

מלח על פצעי האוהדים. כוכב ההיאבקות: "זה האיש שאני הכי רוצה לפגוש בזירה"

(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים נמתחת ביקורת רבה על WWE בכל הקשור לקרבות שיהיו ברסלמניה 32. "המונדיאל של ההיאבקות" הוא ללא ספק האירוע שגונב את ההצגה בכל שנה, אך בנייה עייפה ומכת פציעות של הכוכבים הגדולים גרמה להרמת גבה בקרב מעריצי הז'אנר. אם לא די בכך, היום (שלישי) התראיין סטינג לאתר הרשמי של הארגון והסביר שאילולא היה מושבת בגלל פגיעה בצוואר, היינו עדים לקרב שכל חובב רסלינג בעולם מפנטז עליו כבר שנים.

המתאבק האגדי נפצע אי שם בספטמבר האחרון בקרב על אליפות ה-WWE מול סת' רולינס ומאז כבר הספיק לשלול אין ספור שמועות על כך שלא ישוב יותר לזירה. הפצצה של סטינג הוטלה במהלך השיחה שלו עם כתב הארגון, כאשר אמר לו: "אילו הכל היה מתנהל בדרך שלי והייתי כשיר לקרב ברסלמניה, המהלך שהייתי עושה הוא ברור – לקרוא לאנדרטייקר לאחד על אחד מולי. זה ללא ספק מה שאני רוצה".

"כולם יודעים שזה הקרב שאני הכי רוצה", אמר סטינג והמשיך: "זה ברור שהמקום היחיד למפגש כזה הוא רסלמניה, אבל בסופו של דבר נפצעתי והשאר היסטוריה". 

בינתיים, אנדרטייקר יפגוש ברסלמניה 32 את שיין מקמהן, זאת מאחר שבנוסף לסטינג, גם ג'ון סינה סובל מפציעה שתגרום לו להחמיץ את האירוע הנוצץ. סינה היה האופציה השניה המועדפת על WWE לקרב מול הקברן, אך היעדרותו הובילה את הבן של וינס מקמהן לשוב לחברה אחרי 7 שנים – היישר לקרב Hell In a Cell מול האיש בעל הרקורד הכי טוב בהיסטוריה של רסלמניה עם מאזן של 22 ניצחונות והפסד אחד בלבד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי