אובידיו חובאן יפתח ברומניה, בלאגן בנבחרת סרביה

חובאן. ישחק גם מול ספרד?
חובאן. ישחק גם מול ספרד? | צילום: דני מרון

יורדנסקו יעלה עם הרכב משני מול ליטא. לבנדובסקי ב-11 של פולין

(גודל טקסט)

משחקי ההכנה ליורו 2016 יתקיימו בצל אירועי הטרור שהיו בבריסל והעברת המשחק בין בלגיה לפורטוגל לחצי האי האיברי. שני המשחקים המרכזיים יהיו רומניה את ליטא ולאחר מכן פולין מול סרביה. עוד משחקים: סלובניה תארח את מקדוניה, בעוד גיברלטר הקטנה תארח את ליכטנשטיין.

 

פולין – סרביה (21:45): משחק מעורר עניין בעיקר בגלל היכולת של הפולנים, אבל בסרביה הבלאגן חוגג אחרי שדושאן טדיץ' קשר סאות'המפטון כינה את מאמן סרביה רדובן צ'ורצ'יץ': " פחדן שאין לו סמכות. יש לו את אחד הסגלים הטובים בעולם, אבל לא מסוגל להוציא ממנו את המקסימום והוא נכנע למאמנים שדורשים ממנו לתת לשחקנים שלהם לשחק". הוא ושחקנים אחרים טענו שהמאמן מתנהג ממניעים פוליטיים.

 

 

מאמן פולין, אדם נוולקה, אמר: "זו ההזדמנות האחרונה של כמה שחקנים לשכנע אותי לקחת אותם ליורו". בפולין ישחק שוער סוונזי לוקאס פביאנסקי. רוברט לבנדובסקי יפתח בחוד.

 

רומניה – ליטא (20:00): בעקבות אירועי בריסל הודיעו השלטונות הרומנים שיגדילו את אמצעי הבטיחות בג'ורג'יו העיר בה יתקיים המשחק. אוביו חובן קשר הפועל באר שבע צפוי לפתוח במשחק לפי הדיווחים, אך לא ברור אם הרומנים ישחקו היום בהרכבם החזק ביותר בגלל שהמאמן אנגל יורדנסקו שומר את ההרכב הכי חזק למשחק נגד ספרד בשבת.

 

לבנדובסקי. לא צריך להוכיח כלום (gettyimages)

 

מאמן רומניה, אנגל יורדנסקו, החליט לא לקיים אימון בגלל מזג האוויר והדרך הארוכה מבוקרשט – 150 קילומטרים.  השוער קוסטל פאנטילימון המושאל מסנדרלנד לווטפורד ישחק היום ואילו מול ספרד שוער פיורנטינה צ'יפריאן טאטרושנו.

 

סלובניה – מקדוניה (19:00): הדרבי הקטן של מדינות הבלקן יפגיש שתי נבחרות שלא יופיעו ביורו ומעשית החלו את ההכנות שלהם למוקדמות מונדיאל 2018. המאמן המקומי, סרקו קאטנץ', מקווה לניצחון מאחר ויריבתו השיגה ניצחון אחד בלבד ב-11 המשחקים האחרונים, כולל הפסד 1:0 ללבנון במשחקה האחרון.

 

גיברלטר – ליכטנשטיין (21:00): המשחק לא אמור להיות רלוונטי ברמה העולמית, אך הוא עשוי לספק פיקנטריה מיוחדת לחובבי הסטטיסטיקה. הנבחרת הקטנה של האי הבריטי תנסה להשיג ניצחון שני אי פעם, לאחר שגברה 0:1 על מלטה ב-2014.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי