זהירות, ספוילר: תוצאות רסלמניה 31

|

לילה מרתק ב-WWE: סטינג וטריפל H סיפקו שואו ענק, ואילו תארים החליפו ידיים בסיום?

(גודל טקסט)

מאת: מערכת ספורט2      צילום: © 2015 WWE, Inc. All Rights Reserved

 

אם אתם רוצים לראות את רסלמניה, אנו ממליצים לצאת עכשיו ולא להיחשף לספוילרים שמופיעים בהמשך. לילה חגיגי היה בסנטה קלרה, קליפורניה. רסלמניה 31 התקיימה וסיפקה רגעים מפתיעים, דרמות ולעיתים קצת אכזבות בקרב צופי הרסלינג.

שלושת התארים החשובים החליפו ידיים בלילה הזה, שסיפק שני אירועים מפתיעים בקרבות השונים ועוד אחד שהתקיים ביניהם. קרב אליפות ה-WWE בין ברוק לסנר לרומן ריינס הוכרע על ידי התערבות של סת' רולינס, שפדה את מזוודת 'MITB' (הראשון שעושה זאת ברסלמניה) ולקח את התואר הביתה. מוקדם יותר הוא הפסיד לרנדי אורטון.

 


עוד קרב טוב מהלילה. סינה מול רוסב

 

ג'ון סינה זכה באליפות ארה"ב אחרי ניצחון על רוסב ואילו דניאל בריאן שגנב את ההצגה בשנה שעברה ניצח בקרב הסולם על האליפות הביניבשתית כשגבר על 6 מתאבקים שונים.

 


סטינג, בבכורה שלו בזירת WWE, הפסיד לטריפל H בקרב שבו התערבו לא פחות מ-7 מתאבקים שונים ואגדיים, ביניהם האלק הוגאן, שון מייקלס ורייזר רמון. רסלמניה הוא אירוע שמספק קרבות ארוכים, לפעמים אפילו של שעה, אבל הקרב בין סטינג לטריפל H היה הפעם הארוך ביותר כשנעצר על 18 דקות ו-36 שניות.

 

האירוע המפתיע הנוסף התרחש כשטריפל H ואשתו סטפני מקמהן היו בזירה והתהדרו בניהול שלהם. דה רוק (דוויין ג'ונסון) התערב והושפל על ידי מקמהן שסטרה לו. הפתרון: ג'ונסון הסתובב בקהל ומצא את אלופת ה-UFC, רונדה ראוזי, שעלתה לזירה ויחד עם הרוק השניים כיסחו את בעלי הבית של WWE.

 


חזר אחרי היעדרות של שנה. אנדרטייקר

 

אחרי שהרצף שלו נשבר אשתקד, אנדרטייקר שב לזירה ונראה טוב ביחס לשנתיים האחרונות בדרך לניצחון על בריי ווייאט, שהתיימר בחודשים האחרונים להיות יורשו ב-WWE. טייקר שחגג השבוע 50 סיפק לקהל את אנחת הרווחה אחרי ההפסד של סטינג ועלה למאזן של 1:22 ברסלמניה.

 

תוצאות נוספות
ביג שואו זכה בבאטל רויאל ע"ש אנדריי הענק
AJ לי ופייג' גברו על התאומות בלה
טייסון קיד וסזארו שמרו על אליפות הזוגות בקרב מרובע

 

 

וגם זה קרה: מעריץ עם שלט של זלאטן איברהימוביץ' ברסלמניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי