מנצ'סטר יונייטד רוצה רבע גמר

|

הערב: השדים האדומים יתארחו אצל פרסטון נורת' אנד בשמינית גמר הגביע האנגלי

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                  צילומים: Gettyimages

 

 

פרסטון נורת' אנד מהליגה השלישית באנגליה תארח הערב את מנצ'סטר יונייטד במסגרת שמינית גמר הגביע האנגלי (שידור ישיר בספורט1 וב-HD החל מ-21:35).

 

סיימון גרייסון, מנג'ר פרסטון, כבר הדיח בעבר את היונייטד מהגביע האנגלי. זה היה בשנת 2009/10 באולד טראפורד בסיבוב השלישי של המפעל. כובש שער הניצחון היה ג'רמיין בקפורד שלצערו של המנג'ר יחמיץ את המשחק הערב בעקבות פציעה. מנגד, ביונייטד יחזרו מייקל קאריק כאשר פיל ג'ונס ודיילי בלינד פצועים ובספק למשחק.

 

הקבוצות נפגשו בעבר כשש פעמים במסגרת הגביע. השדים האדומים ניצחו ארבע פעמים והפסידו פעמיים.

 

כבר הדיח בעבר את היונייטד מהגביע. סיימון גרייסון

 

לואיס ואן חאל חושב שרבים ירצו שקבוצתו תפסיד אחרי שקיימברידג' יונייטד מליג-2 סיימה נגדה ב-0:0 וכפתה משחק חוזר בו ניצחה יונייטד 0:3. ההולנדי, שכבר נענש בעבר על ידי ההתאחדות, בגלל שטען שכולם ירצו שקבוצתו תפסיד אמר לקראת המשחק: "זו פעם שלישית שאנחנו משחקים נגד יריבה מליגה נמוכה ואני בטוח שכולם יהיו בעד האנדרדוג. ככה זה בעולם, אבל הסיכוי שננצח גדול יותר".

 

מחפש קשר. לואיס ון חל

 

ואן חאל התראיין לרדיו BBC5, גילה חלק מהתוכניות שלו לעונה הבאה והצהיר שהוא מעוניין להתחזק בקשר בקיץ הקרוב. "הדבר הכי חשוב לי כרגע זה לרכוש קשר, כי אני מחפש את הבאלאנס בקישור. כשאני משחק עם אנחל די מאריה ואדנן יזנואי שהם טכניים אני צריך קשר שיאזן אותם".

 

על הביקורת נגדו על כך ש-ווין רוני הוסט לעמדת הקשר האחורי ולכן לא כבש בתשעת המשחקים האחרונים אמר: "הוא מאושר, אחרת היה מגיע אלי ואומר לי שאינו מרוצה והוא אף פעם לא בא אלי להגיד את זה".

החלוץ כבש בפעם האחרונה בניצחון 1:3 על ניוקאסל ב"בוקסינג דיי" והוא מדורג שלישי בטבלת מלכי שערי בפרמיירליג עם 181 כיבושים אחרי אנדי קול (187) ואלן שירר (260). בעבר בצורת הכיבושים הכי ארוכה שלו הייתה 12 משחקים.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי