איך הפועל בכלל ניתנה לברקוביץ'?

|

טורק מבקר את "הקוסם" וגם מפנה שאלה לרמון: מה שווים שותפים אם אין להם מילה?

(גודל טקסט)

מאת: ג'ימי טורק        צילום: עדי אבישי

האם כבר הספקתם לשכוח שאייל ברקוביץ', שקוראים לו "הקוסם", שהיה פעם אחד השחקנים הגדולים שצמחו בכדורגל הישראלי, ניצל את הבמה בתפקידו הקודם בתקשורת בשביל לרדת ולבקר את הפועל תל אביב, זו שהוא היה בה עד לפני כמה שעות? ואחרי כל זה הוא קיבל את הקבוצה שהוא הכי שנא, והפך להיות הכל יכול באימפריה שהולכת ונמחקת.

אם זה לא מספיק, השותפים של חיים רמון השקיעו את מיטב כספם בקבוצה ואין להם שום כוח השפעה. לא לזה עם ה-5 אחוזים ולא לזה עם ה-10 אחוזים. סליחה, אם אתם לא יכולים להשפיע ולהיכנס לעובי הקורה, למה נכנסתם? לא חבל על ההשקעה?

אני קורא בתקשורת איך ברקוביץ' עשה חוזים עם יעקב שחר. הוא לקח שחקן צעיר ומוכשר כמו שובל גוזלן, שאני בטוח שיצליח ברעננה ושלא יפילו את אי ההצלחה של הקבוצה עליו. הייתי רוצה לשאול איפה האחריות של המאמן שקיבל קבוצה עם הרבה שחקנים טובים ונכשל בגדול. רואים שהפועל לא מאומנת. ממש כך. ומה הייתה התרומה המקצועית של המנג'ר לקבוצה? מתחילת העונה הפועל תל אביב לא שיחקה משחק אחד לשביעות רצון האוהדים. למרות הרמה הירודה הקהל תמיד עודד ותמך בקבוצה, אפילו בהפסדים.

לצערי להפועל יש הרבה שותפים שחבל על הכסף שלהם כי הוא מבוזבז סתם. חבל גם על הכסף שהאוהדים השקיעו, ובסופו של דבר אדון ברקוביץ', 'הקוסם', עשה חוזה ומוותר על גוזלן במשחק שהוא כל כך רצה לנצח. ואולי הניצחון הזה היה נותן לו את ההזדמנות לחזור לירוקים כמאמן. היה ברור שברקוביץ' יעזוב בסופו של דבר, אבל מה שמעניין אותי יותר מהכל הוא מה יגידו על חיים רמון ואנשיו עכשיו שהקוסם כבר הלך הביתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי