ביקורת על בלגיה: "אדישות וזלזול"

|

היכולת הבינונית של "השדים האדומים" בטדי לא עברה בשקט. הזאר זועם על וילמוטס

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: ערן לוף

 

למרות שניצחה 0:1 בישראל והתקרבה מאוד להופעה ביורו 2016, ולמרות שעברו מאז כבר יומיים, התקשורת הבלגית עדיין מותחת ביקורת על היכולת של הנבחרת הלאומית באיצטדיון טדי. פרשנים במדינה טענו שנבחרתם עלתה עם יחס שחצני כלפי ישראל: "השחקנים שלנו גילו אדישות וזלזול לנבחרת הישראלית שכמעט עלה להם באיבוד נקודות חשובות".

 

 

סוכנות הידיעות הבלגית מצאה שבלגיה שיחקה טוב רק 12 דקות, כאשר את מירב הביקורת ספג כמובן וינסנט קומפני, שהשאיר את חבריו ברבע האחרון של המשחק בחסרון מספרי. "זה אדום טיפשי מאוד", נכתב בעיתונים, שציינו כי הוא ייעדר ממשחק החוץ הקריטי בקרדיף נגד וויילס.

 

ביקורת נוספת הלינה על כך שהבלגים איבדו את הענווה שלהם והמשחק נגד ישראל לא ייזכר כאחד המשחקים הטובים שלהם בקמפיין. אדן הזאר כעס על המאמן מארק וילמוטס, שהחליף אותו במהלך המחצית השנייה. "הוא החליף אותי, כי חשב שאני עייף מדי", אמר כוכב צ'לסי. על פי הספקולציות שהועלו בתקשורת, החילוף קרה מכיוון שהמאמן חשב שהזאר מזלזל. האחרון, על פי התקשורת, זועם על כך.

 

וילמוטס עצמו תירץ את היכולת החלשה במחצית השנייה בעייפות, מכיוון שלא היה זמן לשחקנים להתאושש אחרי הניצחון על קפריסין 0:5. שדר הטלוויזיה, פטר ואנדנבמפט, טען: "בלגיה שיחקה נגד נבחרת נחותה ממנה ולאור זאת המשחק היה כישלון. למזלם קומפני הורחק והיה להם איך לתרץ את היכולת הגרועה במחצית השנייה. היינו חלשים מהדקה ה-46".

 

Important victory yesterday in Israel! #Belgium

A photo posted by Thibaut Courtois (@thibautcourtois) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי