שצ'סני עשוי לעזוב את ארסנל בתום העונה

בדרך החוצה מארסנל?
בדרך החוצה מארסנל? | Gettyimages

רגע לפני חצי גמר הגביע מול רדינג (שבת, 19:10) רמז ונגר על עתידו של השוער

(גודל טקסט)

ארסן ונגר רמז במסיבת עיתונאים לקראת חצי גמר הגביע האנגלי מחר נגד רדינג (חי בספורט2 החל מ-19:10), כי השוער וויצ'ך שצ'סני עשוי לעזוב את הקבוצה.

 

 

השוער הפולני הודח מההרכב אחרי הפסד לסאות'המפטון בתחילת השנה ולאחר מכן נקנס בגלל שנתפס מעשן בשירותים. מאז הוא איבד מקומו לדויד אוספינה ושיחק רק שלושה משחקים במדי ארסנל בגביע האנגלי. השוער הפולני ישחק מחר בגביע, אבל עלול לעזוב גם אם יניף אותו בוומבלי. 

 

 

 

ונגר נשאל האם יש לשוער עתיד בקבוצה ואמר: "אני מקווה שכן, אבל כרגע קשה לענות על השאלה הזאת. מה שחשוב הוא המשחק בשבת. החלפתי אותו בגלל שהיה לו משחק רע, אבל אני חושב שהוא עדיין שוער טוב. הבעיה היא שהוא צריך להוכיח זאת". 

 

 

ונגר גם התייחס לעובדה שהשוער הראשון, אוספינה, יחמיץ את החוויה לשחק בוומבלי בגלל ששצ'סני המשחק בגביע יעלה לשחק: "הם יודעים את החוקים. מי שיש לו משחק רע לא משחק במשחק הבא, אבל גם חשובה המסגרת של התחרות. לוויצ'ך היה משחק טוב נגד מנצ'סטר יונייטד בסיבוב הקודם ואין סיבה להחליף אותו". 

 

 

שצ'סני. יחפש בית חדש בסיום העונה? ׁׁׁׁ(GettyImages)

 

 

 

השוער הפולני שיחק לאחרונה רק לפני שישה שבועות נגד יונייטד, אבל לדברי ונגר לא תהיה לכך השפעה על משחקו. 

 

 

ארסנל ניצחה כבר 11 משחקים רצופים בליגה ובגביע והשנה ארסן ונגר לא נמצא תחת זכוכית המגדלת של השנה שעברה כאשר איבד את האליפות אחרי שהוליך את הליגה. "זו באמת הרגשה טובה לא להיות תחת הזרקורים של התקשורת בלי הפסקה", אמר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי