מתגעגעים? רייס נבחר לחמישיית העונה ביורוקאפ

טייריס רייס
טייריס רייס | צילום: Gettyimages

הגארד של מכבי ת"א לשעבר הוביל את חימקי לגמר בו תפגוש את גראן קנאריה

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי ת"א משוועת נואשות לשחקן יצירתי בקו האחורי, רכזה לשעבר ממשיך לעשות חיל באירופה. טייריס רייס, היום בחימקי מוסקבה, נבחר לחמישיית העונה ביורוקאפ, בה הוביל את קבוצתו לגמר מול גראן קנאריה.

 

הרכז האמריקאי, שנבחר אשתקד ל-MVP של פיינל פור היורוליג, מדורג שני במפעל המשני בטבלת מלך הסלים עם 17.2 נקודות למשחק ורביעי במדד (18.6). בפעם הקודמת שהוא שיחק במפעל הוא נעצר בחצי הגמר עם ריטאס וילנה, וכעת הוא רחוק שני משחקים בלבד מזכייה בתואר אירופי שני ברציפות.

 

 

רייס, שכרגיל מתעורר במאני טיים, מציג יכולת אדירה בשלבי הנוקאאוט עד כה: נגד זניט סנט פטרסבורג בשמינית הגמר רשם 18.5 נקודות למשחק, מול ולנסיה ברבע הגמר עלה ל-22.5 נקודות ו-7.5 אסיסטים עם 6 מ-13 לשלוש ובחצי הגמר נגד באנביט הפציץ 25.0 נקודות, כולל 28 בגומלין הדרמטי בו ניצחה חימקי 89:93 ומחקה הפסד 83:82 מהמשחק הראשון בטורקיה.

 

זה לא מפריע לו אגב להמשיך לעקוב מקרוב אחרי מכבי ת"א. הוא מקפיד לצפות במשחקיה ביורוליג ובחלק גדול מהם מצייץ לאורך הערב הערות על קבוצתו לשעבר, כולל לא מעט מחמאות על האיש שנכנס לנעליו בשורות הצהובים: ג'רמי פארגו.

 

 

 

לצידו של רייס נבחרו לחמישייה פטרי קופונן מחימקי, סמי מחייה מבאנביט, דריק בראון מלוקומוטיב קובאן והסנטר הענק וולטר טבארס מגראן קנאריה. היורוקאפ הכריז גם על מאמן העונה, אאיטו הוותיק מגראן קנאריה, אך שחקן העונה עוד לא הוכתר ולרייס יש כמובן סיכוי גבוה לזכות בתואר.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי