מחדר הלידה לחצי גמר הגביע

| Gettyimages

הנדרסון רץ מבית החולים וסידר לליברפול 0:1 בבלקבורן. באלוטלי הוכיח לקהל שהוא חולה

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו           צילום: Gettyimages

 

ליברפול יכולה להירגע מעט. היא אמנם היתה רחוקה מאוד מלשכנע אתמול בניצחון 0:1 על בלקבורן באיווד פארק, אבל פליפה קוטיניו העלה את ברנדן רוג'רס לחצי גמר הגביע האנגלי בוומבלי נגד אסטון וילה והעונה של האדומים עוד לא נגמרה.

 

 

קוטיניו כבש בליברפול, אבל לפי הדיווחים, מנצ'סטר סיטי ממשיכה לחלום לפרק את הקבוצה. אחרי שפורסם שהיא רוצה את ג'ורדן הנדרסון וראחים סטרלינג, עכשיו מדובר בקוטיניו שנמצא במעקב של האלופה היוצאת. הוא חתם אמנם על הארכת חוזה לחמש שנים בליברפול, אבל לפי ה'מירור', "הסיטיזנס" יהיו מוכנים להגדיל משמעותית את שכרו כדי לפתות אותו לבוא.

 

 

ג'ורדן הנדרסון עבר לילה של יום מפרך, כשהיה נוכח בלידת ביתו השנייה אלבה ורץ מבית החולים כדי להשתתף במשחק של ליברפול ובישל את שער הניצחון לברזילאי. הניצחון השאיר גם את החלום של סטיבן ג'רארד להניף את הגביע בוומבלי ביום הולדתו ה-35, אבל ליברפול תצטרך לשחק הרבה יותר טוב כדי לעשות זאת.

 

רוג'רס, שהיה כנראה האיש הכי לחוץ באיצטדיון, אמר בסיום: "כקבוצה רצינו את הניצחון הזה, כי היה מדובר במשחק שיכול להציל לנו את העונה. כל הכבוד להנדרסון שלא ישן הרבה בלילה בגלל לידת ביתו ועדיין בא לסייע. הוא אמר לי: 'בוס, ברגע שהילדה תיוולד אני משאיר את האישה ומגיע לאיווד פארק. הוא קיים את ההבטחה שלו. הוא אכן עשה זאת והלך לישון".

 

 

 

אחרי ההפסדים של ליברפול למנצ'סטר יונייטד וארסנל, שצמצמו כמעט לאפס את סיכוייה לעלות לצ'מפיונס, הניצחון הזה נותן קצת שקט נפשי לשחקנים ולמנג'ר. "מתחו עלינו ביקורת קשה בגלל רמת המשחק שלנו בשני המחזורים האחרונים", אמר רוג'רס, "ידענו שהצלחה במשחק הזה היתה חיונית לאוהדים שלנו ועבורנו. רצינו לתת להם תקווה שאנחנו עדיין מתקדמים למקום כלשהו, אבל כדי לעשות את זה אתה צריך לנצח משחקים ולקחת תארים".

 

רוג'רס, שטען תחילה שלא צרח על השחקנים בפגישה שהיתה אחרי המשחק נגד ארסנל, הודה שאכן דיבר עם חניכיו: "רואים שהשיחה שלי עם השחקנים תרמה בצורה חיובית. הניצחון שלנו היום הגיע הרבה בזכות השיחה הזאת, כי היו לנו כמה הפסדים. אם אתה לא מנתח מה היה, איך תוכל להשתפר?".

 

לליברפול, שנראתה נורא במחצית הראשונה, היו כמה רגעים לא קלים במשחק, כמו כאשר בן מרשל נגח לקורה. גם שוער בלקבורן, סימון איסטווד, כמעט כפה שיוויון והארכה אחרי שעלה לכדור קרן, אבל סימון מיניולה מנע שער.

 

מנג'ר בלקבורן בוייר אמר: "אני מאוכזב מההפסד, אבל גאה בבחורים. אמרתי שננסה לנצח וכולם ראו זאת. אני חושב שהגיע לנו פנדל ולא האמנתי שהשוער שלנו מסוגל לעלות בצורה כזאת ולנסות להבקיע. אולי אציב אותו כחלוץ בשבת".

 

בתוך כך, סאגת מאריו באלוטלי נמשכת. החלוץ האיטלקי ממשיך להיעדר ממשחקים ולהעלות תמונות באינסטגרם. הפעם הוא פירסם תמונה בה נראה שהוא מחזיק מודד חום המראה שהיה חולה. הטמפרטורה הנקובה בצילום היא 38.7 מעלות צלזיוס. רוב האוהדים חשבו שבאלוטלי הוענש על ידי רוג'רס בגלל שלא הגיע למשחק עם ארסנל בטענה שהוא חטף מכה ברגלו. באלוטלי כתב: "שום דבר לא מנע ממני לראות את המשחק, אבל לפחות הפעם אתם יודעים למה נעדרתי. אני מתגעגע כל כך לכר הדשא".

 

@phil.coutinho magic boy! Grande! Nothing stop me to watch my team winning. ( at least this time you know the real reason why I am out) . MISS THE PICTH SO MUCH … #unluckyseason #YNWA #illbeback

A photo posted by Mario Balotelli (@mb459) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי