"זלאטן מכונת מלחמה בלתי עצירה"

| Gettyimages

איברהימוביץ' כבש שלושער בדרך לגמר הגביע וזכה למחמאות: "משחק פשוט מושלם"

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו           צילום: Gettyimages

 

זלאטן איברהימוביץ' הפגין אתמול עוד משחק גדול וכבש שלושער בניצחון 1:4 של פ.ס.ז' על סט' אטיין בחצי גמר הגביע הצרפתי, ששלח אותה למפגש עם אוקזר ב-30 במאי בסטאד דה פראנס. זה יהיה גמר הגביע ה-13 בו תשחק פ.ס.ז' בהיסטוריה שלה, אבל רק הראשון ב"עידן הקטארי".

 

 

במהלך המשחק רשם "איברה" את שערו ה-100 במדי פ.ס.ז' ובסיומו הגיע כבר ל-102 כיבושים בעיר האורות ב-124 משחקים. הוא רחוק רק שבעה שערים ממלך השערים של פ.ס.ז', החלוץ הפורטוגלי פאולטה, שכבש 109 שערים ב-211 משחקים. אגב, סט' אטיין היא הקבוצה הפייבוריטית של השבדי, שכבש מולה 14 שערים – יותר מנגד כל קבוצה אחרת. 

 

 

איברהימוביץ', שקיבל ציון 9 ב'ל'אקיפ' על ההצגה שלו, זכה מחמאות מכל עבר. לורן בלאן חגג בסיום: "אנחנו הקבוצה היחידה באירופה שיכולה לזכות בארבע תארים. אחרי המשחק נגד מארסיי ספגנו ביקורות, אבל העיתונאים צריכים להבין שהשחקנים הם לא מכונות. לכן מה ש'איברה' עשה היום פשוט מדהים".

 

"זלאטן שחקן ענק ומכונת מלחמה, הוא בלתי ניתן לעצירה. היה לו משחק פשוט מושלם", אמר מאמן סט' אטיין המתוסכל כריסטוף גלטייה.

 

 

אולי בגלל הגאוניות שלו זכה איברהימוביץ' למנוע חיפוש משלו בגוגל. מי שיכנס לאתר Zlaaatan.com יופתע לגלות מנוע חיפוש אמיתי עם קישורים לחלוץ השבדי. את הרעיון העלה אנדראס קילנדר, בעל חברת 'סוויט פופ', שהסביר: "החיפושים במנוע הזה קשורים לזלאטן. כל פריט שמחפשים אותו באתר הזה מתקשר לאיברה". מטורף.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי