ריבקין: "אני מאוד אוהבת להתחרות כאן בבית"

ריבקין. התנסות גם עבורנו וגם עבור הצוות המארגן
ריבקין. התנסות גם עבורנו וגם עבור הצוות המארגן | צילום: Gettyimages

המתעמלת הבכירה של ישראל מתרגשת לקראת הגרנד פרי היוקרתי בחולון בסוף השבוע

(גודל טקסט)

300 מתעמלות מ-28 מדינות, חלקן מהטובות בעולם, ישתתפו בסוף השבוע בתחרות הגרנד פרי המסורתית והיוקרתית בחולון. האירוע ייערך השנה באולם ההתעמלות החדש בחולון ויהווה הרצה לאליפות אירופה, שתיערך באותו מקום בשנה הבאה ותהיה למעשה התחרות האחרונה לפני האולימפיאדה בריו.

 

את ישראל ייצגו בתחרות ארבע מתעמלות בוגרות, בראשות נטע ריבקין וטורי פילנו בסקי, מתעמלות בגילאי הג'וניור וכמובן הנבחרת הקבוצתית, שתתמודד מול עוד 7 נבחרות מהטובות בעולם. העובדה שהגרנד פרי בחולון נערך אחרי אליפות אירופה נלקחת בחשבון גם אצל המתעמלות והמאמנות, אבל יחד עם זאת מדובר בתחרות הכנה למשחקים האולימפיים האירופאים בבאקו, ובישראל מצפים לשמור על הרמה הגבוהה שמאפיינת את המתעמלות בכל התחרויות השנה, ובעיקר מול הקהל הביתי להגיע להישגים מרשימים.

 

 

"ברור שצפויה קצת ירידה אחרי השיא באליפות אירופה, אבל עד כה הבאנו מדליות בכל התחרויות ואין לנו כוונה לוותר הפעם", אמרה המאמנת הראשית של הנבחרת, אירה ויגדורצ'יק, "מצד אחד זה כיף להתחרות בבית מול הקהל הביתי, אבל יש בזה גם משהו מלחיץ ואולי אפילו קשה יותר. מדובר בתחרות הכנה חשובה מאוד ואני בטוחה שהבנות יעשו את המקסימום כדי לא לאכזב. בכל מקרה צפויה תחרות ברמה הכי גבוהה בעולם, וזו תהיה חוויה גדולה לכל מי שיגיע, גם בזכות האולם המדהים".

 

נטע ריבקין, המתעמלת הבכירה של ישראל, כבר מתרגשת: "אני מאוד אוהבת להתחרות בבית מול הקהל הביתי שמגיע ודוחף אותי. השנה התחרות מיוחדת מאוד כי זו למעשה תהיה תחרות הכנה לקראת הדבר האמיתי שיהיה בשנה הבאה בישראל, אליפות אירופה, וזו התנסות גם עבורנו וגם עבור הצוות המארגן".

 

ריבקין לא חושבת שתהיה ירידת מתח: "אני לא מאמינה במונח כזה. כל השנה יש לנו תחרויות, גדולות יותר וגדולות פחות, אבל אנחנו שומרות על מתח וכושר לאורך כל השנה. אנחנו עובדות קשה לקראת הגרנד פרי הזה, ואני מקווה שגם הפעם נגיע להישגים טובים. יחד עם זאת חשוב לזכור שהמטרה המרכזית השנה היא אליפות העולם בספטמבר, שם נצטרך לקבוע את הקריטריון לריו, וכל התחרויות עד אז מהוות סוג של הכנה".

 

יו"ר איגוד ההתעמלות, אופיר פינס: "השנה האחרונה הציבה את ענף ההתעמלות האומנותית בצמרת הספורט הישראלי והעולמי. הבנות שלנו מוכיחות תחרות אחרי תחרות עד כמה הן כישרוניות, ומול הקהל הביתי, בגרנד פרי היוקרתי בחולון, זו תהיה עבורן הזדמנות נוספת להפגין את היכולות הפנטסטיות שלהן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי