השופט במשחק מול בוסניה שולף סדרתי

בוקה. בלאקיפ כתבו שהוא לא תמיד מספק את הסחורה
בוקה. בלאקיפ כתבו שהוא לא תמיד מספק את הסחורה |

אחרי 11 אדומים ו-139 צהובים העונה, בליון הציעו לו להשתמש בכלב נחייה

(גודל טקסט)

השופט הצרפתי רודי בוקה מונה לשפוט את ישראל במשחק בבוסניה ביום שישי. בוקה שפט עד כה במוקדמות רק משחק אחד בו ניצחה אלבניה את פורטוגל 0:1.

 

מדובר בשופט לא קל ששלף 31 צהובים ושישה אדומים בעשרה המשחקים האחרונים שלו. בכל עונת 2014/15  שלף 139 צהובים ב-39 המשחקים אותם ניהל וקינח ב-11 אדומים. מצד שני הוא גם נבחר לשופט העונה בצרפת בשתי העונות האחרונות.

 

 

עוד סטטיסטיקה מדאיגה לגבי ישראל. ב-27 משחקים בינלאומיים אותם ניהל בוקה מאז מונה לתפקיד שופט בינלאומי הוא שלף 114 צהובים (48 למארחות, 66 לאורחות) ותשעה אדומים מתוכם 7 לאורחים, כך שישראל צריכה להיזהר.

 

באחרונה ניהל בוקה משחק בליגה הסעודית בין אל נאסר לאל פסילייה, אבל בעיקר התפרסם בליגה הצרפתית שם שפט משחקים חשובים והיו אתו כמה פרשיות.

 

בתחילת אפריל הוא שפט את "הקלאסיקו" של ליג-1 בו ניצחה פ.ס.ז' את מארסיי במשחק סוער 2:3 בסטאד וולודרום. השופט בן ה-38 לא היסס להתמודד עם האגו הענק של זלאטן איברהימוביץ' ולהתעמת אתו. כמו גם עם הטענות שהיו לשחקני מארסיי.

 

זלאטן. בוקה לא חושש להתעמת עם כוכבים (Gettyimages)

 

האחראי לשעבר על השיפוט בצרפת, ברונו דריין, אמר שבוקה הוא שופט של משחקים גדולים בהם יש סיכוי לבעיות משמעת וחילוקי דעות. במגרש כמו בז'ניצה צריך שופט אמיץ.

 

מצד שני כשליון הפסידה לסט. אטיין 2:1 המליץ לו שחקן ליון קלמנט גרנייה לאמץ לו כלב נחייה, כי הוא לא רואה כלום.

 

בל'אקיפ הצרפתי כתבו שהשופט בוקה הוא מומחה למשחקים שיש בהם מתח גבוה, אבל לא תמיד מספק את הסחורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי