צפו: 1:2 לקלינסמן וארה"ב על נבחרת גרמניה

| צילום: Gettyimages

דיסקרוד (41) ו-ווד (87) הפתיעו בקלן והפכו יתרון מוקדם של גצה (12)

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה לא הפסידה 80 שנה באצטדיון בקלן, אבל היום הרצף נעצר. ה-'די מנשאפט' נכנעו 2:1 במשחק ההכנה מול נבחרת ארצות הברית, ולמזלה של אלופת העולם ביום שבת במוקדמות היורו מחכה לה גיברלטר הקטנה ולא משוכה קשה יותר. היה זה גם משחק הכנה שלישי על אדמת גרמניה שהמארחת לא מצליחה לנצח מאז זכתה במונדיאל.

 

ארה"ב וקלינסמן הגיעו אחרי שניצחו 3:4 מרשים את הולנד בתחילת השבוע, אחרי שכבר פיגרו 3:1 מול האורנג' כשנותרו 20 דקות לסיום, והערב התסריט היה דומה. מריו גצה העלה את גרמניה ליתרון מהיר אחרי 12 דקות, אבל דיסקרוד בדקה ה-41 והמחליף בובי ווד (87, מי שגם הפך את התוצאה מול הולנד) היו אחראים על השלמת המהפך והשגת ניצחון מוצדק. בשנה שעברה ארה"ב וגרמניה נפגשו במונדיאל, במשחק שהסתיים ב-0:1 לזכות אלופת העולם.

 

 

עבור יורגן קלינסמן, מאמן האורחת, מדובר היה בחזרה ראשונה הביתה, לגרמניה, כמאמן ארה"ב. רגע מיוחד, כפי שתוכלו לראות בוידאו שלהלן, היה כאשר המאמן הגרמני שר את המנוני שתי המדינות.

כאמור, בשבת גרמניה תתמודד נגד גיברלטר במוקדמות היורו, ויוגי לב התייחס למפגש הערב בהתאם – גם לנוכח העובדה שמדובר במשחק הכנה בלבד וגם שהרי שהיריבה הבאה לא מאיימת בלשון המעטה. לכן, גם ההרכב שפתח איתו לב היה חסר. בלטו בהעידרם תומאס מולר והבלמים מאטס הומלס וג'רום בואטנג.

 

מהלך משחק:

 

דקה 12

0:1 לגרמניה: הרמן פרץ באגף שמאל, חתך למרכז ומצא במסירה חכמה את מריו גצה במצב כיבוש קל.

דקה 31

מריו גצה יכול היה לכבוש את השני שלו, אבל החמיץ ממצב קורץ.

דקה 32

אנדרה שורלה היה קרוב להכפיל את היתרון, אך הנגיחה שלו הייתה חלשה מדי. מסירה מצוינת של גצה.

דקה 41

ארה"ב משווה ל-1:1: בראדלי מצא את דיסקרוד חופשי, האחרון הוריד על החזה ובעט מהאוויר פנימה. מהלך נפלא שהסתיים בשער אחרי 35 מסירות.

דקה 75

מוריס המחליף ניסה להכניע את המארחת עם בעיטה מתוחכמת, אך הכדור לא מצא את המסגרת.

דקה 80

קרן של בראדלי כמעט חדרה לרשת – אך צילר הדף את הכדור על קו השער. האמריקאים יצליחו להפוך את התוצאה?

דקה 87

המהפך הושלם – 1:2 לארה"ב: בובי ווד המחליף הסתובב מצוין ובעט כדור חזק ומדויק לפינה הרחוקה.

דקה 90

סמי חדירה יכול היה להשוות את המשחק ממש עם הבאזר, כמעט ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, אך הנגיחה שלו ננעצה במשקוף.

 

אכזבה גדולה אצל אלופת העולם (Gettyimages)

 

הרכבים:

 

גרמניה: צילר, מוסטאפי, הקטור, רודיגר, שויינשטייגר (חדירה 46), אוזיל, רודי, גונדוגאן (קראמר 60), גצה (קרוסה 73), שורלה (פודולסקי 46), הרמן (בלארבי 73).

 

ארה"ב: גוזאן, ג'ונסון, צ'נדלר (אוואנס 46), ברוקס, אלבראדו, בראדלי, וויליאמס (בקרמן 46), דיסקרוד (מוראלס 74), יוהאנסון (מוריס 74), אגודלו (ידלין 46), זארדס (ווד 74).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי