"צריך לתת יותר כבוד לשחקן עם 69 הופעות בנבחרת"

פיקה. האוהדים כועסים עליו
פיקה. האוהדים כועסים עליו | צילום: AFP

דל בוסקה יוצא להגנת הבלם שספג בוז ב-1:2 של ספרד מול קוסטה ריקה

(גודל טקסט)

ספרד ניצחה אתמול (חמישי) את קוסטה ריקה 1:2 במשחק הכנה ליורו בעיר ליאון שלא עבר בשקט בגלל שריקות בוז לעברו של ג'רארד פיקה באיצטדיון. "בילינו את הלילה בין זריקות בוז לצלילי חלילים", כתב הבוקר העיתון 'אס' וגם 'המארקה' התייחס לכך.

 

אוהדי ריאל מדריד בעיר שרקו בוז כבר באמצע השבוע לבלם ברצלונה באימון הנבחרת בגלל תמיכתו בעצמאות קאטלוניה, אבל בעיקר לאחר שזה עקץ את כריסטיאנו רונאלדו בחגיגות הזכייה של ברסה באליפות אירופה.

 

 

פיקה אמר תודה לזמר קווין רולדן שהופיע בחגיגות של ברסה ואותו זמר גם הופיע בחגיגות יום ההולדת של רונאלדו שכזכור חגג אחרי ההפסד 4:0 לאתלטיקו מדריד. הביקורת אז על רונאלדו היתה קשה ובעיקר בגלל שהצטלם עם הזמר בחגיגות שלו. פיקה ניצל את ההזדמנות ואמר לזמר: "כל ההצלחה שלנו התחילה איתך כששרת אצל רונאלדו". מגן ריאל מדריד, דני קרבאחל, אומנם אמר שזו לא פגיעה ברונאלדו והוא לא מתרגש מכך, אבל אוהדי ספרד החליטו לנקום בפיקה. 

 

אתמול פיקה ספג בוז מרגע שקם מהספסל להחליף את סרחיו ראמוס בדקה ה-58 וכל פעם שנגע בכדור ברגלו.

 

 

שריקות הבוז נגדו היו כל כך צורמות עד שאלה שלא שרקו לו בוז החלו לשיר את שמו בתגובה לשורקים. ויסנטה דל בוסקה הזהיר לפני המשחק את אהודים: "אם תשרקו לפיקה זה כאילו אתם שורקים נגד כל הנבחרת", אבל האזהרות לא עזרו. 

 

דל בוסקה אמר אחרי המשחק: "לא מעניין אותי מה אמר פיקה ולא שמעתי אף פעם על הזמר הזה. אני חושב שצריך לתת יותר כבוד לשחקן עם 69 הופעות בנבחרת שנתן את כולו עבור ה'לה רוחה'", אמר המאמן. "הכי חשוב שאנחנו מאוחדים. יש במדיה כאלה שמנסים לזרוע שינאה בין האיזורים השונים בספרד, אבל כולם רואים שבנבחרת אנחנו מאוחדים". 

 

פיקה הגיב על השריקות בוז נגדו: "הג'וב שלי הוא לרדת למגרש ולעשות את המיטב ואנשים יכולים להביע את דעתם באופן חופשי. אני מרגיש בנבחרת כמו בבית. אני לא מאשים את המדיה שיצאה נגדי, כי מה שאמרתי היתה בדיחה ולא הייתי יכול לדעת מראש שיעשו מזה כזה רעש. אני לא אומר דברים וחושב מראש מה תהיה התגובה עליהם".

 

 

חברו של פיקה, מארק ברטרה, מברצלונה הגיב: "הרגשתי רע עם שריקות הבוז נגד פיקה, כי הוא בחור טוב".  

 

אוהדי ריאל מדריד בליאון הריעו לשוער ריאל מדריד הנוכחי קיילור נבאס שהיה המצטיין במשחק עם ציון 3 לבבות בעיתון 'אס' ולא לדויד דה חאה שעשוי להיות השוער הבא של הבלנקוס וקיבל רק לב אחד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי