רק המשחק השני בקופה אמריקה, וכבר ארגנטינה בלחץ

ארגנטינה. זקוקה לנקודות
ארגנטינה. זקוקה לנקודות | צילום: AFP

אחרי התיקו 2:2 הדרמטי מול פרגוואי, מסי וחבריו זקוקים לניצחון כדי להרגיע את הרוחות. הבעיה? הלילה מחכה אורוגוואי

(גודל טקסט)

ארגנטינה כבר בלחץ בקופה אמריקה, אחרי התיקו 2:2 מול פרגוואי במשחק הראשון. הלילה היא תשחק בעיר 'לה סרנה' מול אורוגוואי ב-2:30 אחר חצות שעון ישראל והיא זקוקה לניצחון שירגיע את הרוחות.

 

הזיכרון מהקופה אמריקה 2011 עדיין טרי. אז הדיחו הסלטה את האלביסלסטה (ארגנטינה) בפנדלים ברבע הגמר אחרי החמצה של קרלוס טבס. המשחק עצמו הסתיים אז ב-1:1 ובפנדלים 4:5 לאורוגוואי.

 

 

שתי הנבחרות צמודות מאוד בהישגיהן. אורוגוואי זכתה בטורניר 15 פעמים, ארגנטינה 14. במפגשים ביניהן בקופה ניצחה כל נבחרת 13 פעמים והיו 4 תוצאות תיקו.

 

בארגנטינה מתנחמים שגם אם יפסידו הם יכולים לנצח את ג'מייקה במשחק השלישי בבית ולעלות כאחת משתי הנבחרות עם המאזן הטוב מהמקום השלישי. אגב, הפנדל שכבש מסי מול פרגוואי כבר הביא אותו לסך שערים גבוה יותר מאשר בקופה הקודמת.

 

קרלוס בילארדו, מאמן ארגנטינה בעבר שזכה איתה בגביע העולמי ב-1986, עורר מהומה בארגנטינה כשמתח ביקורת על טאטא מרטינו ואמר על הנבחרת הנוכחית: "היא חסרה שליטה במרכז המגרש. אחרי המונדיאל הייתי בטוח שהם יתקנו את המצב הזה, אבל לא נעשה כלום. הג'וב של טאטא לא קל, כי אתה חייב לבחור מהרבה כוכבים מי יעלה לשחק ומי שלא נבחר יושב עצבני על הספסל".

 

היגוואין מחליף את אגוארו. אכן לא קל להחליט בין סוללת הכוכבים (AFP)

 

בילארדו נשאל מה יהיו התגובות אם ליאו מסי למשל יסופסל ואמר: "השחקנים לא יגידו כלום, אבל האוהדים יהרגו את המאמן". על גונסלו היגוואין: "הוא בחור נהדר, אבל לא בנוי לשבת על הספסל".

 

מרטינו השיב על הטענות נגדו כאילו הוא משחק כדורגל הגנתי ואמר: "אף פעם לא היה לאלביסלסטה סגנון משחק מובהק כמו ברזיל לדוגמה. המשחק נגד אורוגוואי לא יהיה קריטי. המשחקים בשלבי הנוקאאוט יהיו הרבה יותר קריטיים".

 

מרטינו. "המשחקים בשלבי הנוקאאוט יהיו הרבה יותר קריטיים" (AFP)

 

גם מאמן אורוגוואי, אוסקר וושינגטון טאברס, דיבר על כדורגל הגנתי: "זה לא בושה לשחק הגנתי בעיקר נגד נבחרת כמו ארגנטינה שיש לה שחקנים התקפיים מעולים."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי