גרשון וסייף זכו באליפות עם 0:2 על ליאז'. צפו בחגיגות

גרשון
גרשון | צילום: AFP

אליפות היסטורית לגנט, הבלם חגג עם דגל ישראל, החלוץ עם תמונת אביו

(גודל טקסט)

סנסציה, אי אפשר להסביר אחרת את זכייתה של גנט באליפות בלגיה. אחרי 151 שנים שהמועדון קיים, ועם שני ישראלים בסגל העונה – רמי גרשון וקני סייף – גנט הבטיחה הערב (חמישי) אליפות היסטורית אחרי שניצחה 0:2 את סטנדרד ליאז' ופתחה פער שכבר אף אחת לא תוכל למחוק.

 

מי היה מאמין שרמי גרשון וקני סייף יזכו עם גנט בתואר אחרי שבתום העונה הסדירה קלאב ברוז' הייתה בפסגה ואף קרובה לזכייה בדאבל – אלא שליאור רפאלוב יישאר עם המחמאות ועם הגביע, ושני ישראלים אחרים חוגגים אליפות ראשונה בקריירה. הם הישראלים החמישי והשישי שעושים זאת בבלגיה, אחרי רוני רוזנטל, אלי אוחנה, סלים טועמה ואליניב ברדה.

 

 

גנט כאמור לעיל ניצחה 0:2 את סטנדנרד ליאז', זו שבעונה שעברה נכוותה מהקיזוז, כפי שקרה לרפלאוב וברוז' הפעם, והבלם רמי גרשון היה זה שבישל את השער הראשון במשחק והשלים 90 דקות. החלוץ קני סייף לא התלבש הערב, אך לזכותו חלק לא מבוטל בזכיית המועדון באליפות.

 

 

KAMPIOEN VAN BELGIEEEEE!!!!! #COBW

A video posted by @kaagent on

 

מחזור אחד בלבד נותר לסיום העונה בבלגיה, וגנט מקדימה בחמש נקודות את קלאב ברוז' שניצחה הערב 2:3 בחוץ את שרלרואה ובשש נקודות את הסגולים שסיימו ב-2:2 בחוץ מול קורטרייק אחרי שאיבדו יתרון כפול.

 

 

WE DID IT BUFFALO'S!!! Bedankt voor jullie steun!!! KAMPIOENEUUH!!!! #COBW #gntsta

A video posted by @kaagent on

 

קלאב ברוז' צריכה ניצחון במחזור האחרון ביום ראשון מול קורטרייק בבית כדי להבטיח את המקום השני ולהשתתף במוקדמות ליגת האלופות. 

 

שרלרואה – קלאב ברוז' 3:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

 

ליאור רפאלוב חזר להרכב קלאב ברוז' אחרי שהיה מוצהב בשבוע שעבר, ובדקה ה-33 הישראלי הכפיל את יתרון קבוצתו במשחק החוץ מול שרלרואה. תחילה היה זה מצ'לה שכבש את השער הראשון בדקה הרביעית מבישול של ואסקס. השער השני הגיע אחרי שהישראלי הצליח להשתלט על כדור ברחבה, למרות שכמעט התנגש בחברו לקבוצה, אך התעשת, הסתובב ובעט פנימה. קוליבאלי עוד צימק בדקה ה-55, אלא שכעבור חמש דקות בלבד דה סוטר העלה ל-1:3 מבישול של איסקיירדו. שרלרואה לא ויתרה ובדקה ה-81 לופס המחליף ניצל טעות קשה של השוער כדי לצמק בשנית. רפאלוב השלים 90 דקות במשחק.

 

ליאור רפאלוב. חגיגה עצובה (האתר הרשמי של קלאב ברוז')

 

* בשוויץ, אבי ריקן שיחק 90 דקות ב-2:2 של ציריך בבית מול ואדוז. הם נותרו במקום הרביעי בטבלה. בהולנד, דן מורי לא שותף בניצחון 1:2 על זוולה בפלייאוף הליגה האירופית. הגומלין ייערך ביום ראשון.

 

גנט – ליאז' 0:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)

 

דקה 17

0:1 לגנט: כדור קרן שהוגבה מימין הגיע לבסוף אל רמי גרשון, שהצליח למסור רוחב ומצא את קומס שמקרוב גלגל פנימה.

דקה 50

0:2 לגנט: נטו דייק מהנקודה הלבנה והכפיל את יתרונה של המארחת. ארבעים דקות מזכייה באליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי