המשחק שניימאר לא ישכח: ברזיל תנסה לנקום

ניימאר על הדשא אחרי התיקול של סוניגה
ניימאר על הדשא אחרי התיקול של סוניגה | צילום: Gettyimages

הסלסאו מחפשים חיסול חשבונות מול קולומביה אחרי המונדיאל

(גודל טקסט)

בברזיל לא שכחו את ה-4 ביולי 2014. כמעט שנה אחרי רבע גמר המונדיאל בו ניצחה ברזיל את קולומביה 1:2, השתיים הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-3:00 נפגשות למשחק שיהווה מעין שחזור.

 

בצל הניצחון ההוא של ברזיל שיצר מפגש אותו כל ברזילאי ירצה לשכוח אחרי ה-7:1 המדהים בחצי הגמר לגרמניה, מה שזכור מאותו מפגש היא כמובן הפציעה של ניימאר בגבו.

 

 

הכוכב הגדול של ברזיל תוקל אז בחריפות על ידי קמילו סוניגה ופונה מהמגרש על אלונקה כשכל ברזיל חששה לשלומו. את חצי הגמר הוא החמיץ, וברור שניימאר רואה בעימות המחודש עם ה'קפטרוס' כסוג של אפשרות לנקמה.

 


ניימאר על האלונקה. המשחק שברזיל לא שוכחת (Gettyimages)

 

עבור ברזיל מדובר בטורניר שינסה להשכיח את אותה מפלה גדולה שטרם השתחררה ממנה. בשביל זה מונה דונגה, על מנת להשכיח את חרפת המונדיאל אותו אירחה. את הקופה אמריקה, שמהווה כציון דרך ראשון, החלה ברזיל בצורה לא מרשימה למדי עם 1:2 אחרי פיגור מול פרו.

 

ניימאר אמנם כבש ובישל בדקה ה-90 לדאגלס קוסטה, אך הסלסאו לא הרשימו ולכולם ברור שקולומביה היא היריבה העיקרית והרמה תהיה חייבת להיות גבוהה יותר על מנת לגבור על החבורה של פקרמן.

 


הכניסה של סוניגה בניימאר (Gettyimages)

 

קולומביה מגיעה עם סגל עתיר כוכבים, אך אחרי 1:0 מפתיע לוונצואלה וכשהיא יודעת כי מעידה נגד ברזיל עשויה לחרוץ את גורלה בטורניר. קרלוס באקה, רדאמל פלקאו, חאמס רודריגס, חואן קואדראדו. אלו רק חלק מהשמות שמעטרים את הסגל של המאמן הארגנטיני יהודי.

 

כשאותות המשחק ההוא עדיין צרובות בזיכרון, המנה העיקרית של בית ג' בקופה אמריקה תהיה סוערת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי