ניימאר הורחק, ברזיל הפסידה לקולומביה 1:0

ניימאר. ערב עגום
ניימאר. ערב עגום | צילום: Gettyimages

מוריו (36) העניק ל"קפטרוס" ניצחון גדול, דונגה נוצח לראשונה מאז שובו לתפקיד המאמן

(גודל טקסט)

בפעם הקודמת שניימאר פגש את קולומביה, זה נגמר בפציעה ששברה לאומה שלמה את הלב. היום הוא אמנם סיים את המשחק על הרגליים, אבל הורחק לאחר שריקת הסיום והסתבך עם ברזיל בבית ג' של הקופה אמריקה בעקבות הפסד 1:0 ליצרני הקפה.

 

אחרי ההפסד המפתיע לוונצואלה, עלתה קולומביה נחושה מאוד ובדקה ה-36 כבשה את השער היחיד במשחק. ההגנה הברזילאית התקשתה מול כדור גובה, מוריו הגיע לפני כולם וכבש מתוך הרחבה. ראדמל פלקאו קיבל הזדמנות להכפיל תוך דקה, אבל לא היה מספיק חד ו"הסלסאו" ניצלו.

 

 

מוריו כמעט הפך לגיבור הטרגי, כאשר החזיר כדור אחורה ויצר מבוכה בהגנת קולומביה, אך למזלו הגדול, רוברטו פירמינו הצליח לפספס מול שער ריק. ברזיל הפעילה לחץ, אך ההזדמנות הגדולה ביותר בדקות הסיום הייתה דווקא של חאמס רודריגס, שכדור אלכסוני שלו בדקה ה-89 חלף מעט ליד הקורה.

 

 

אחרי שריקת הסיום קיבלנו לא מעט דרמה, כאשר ניימאר השתולל ופגע במוריו. קרלוס באקה הגיב בדחיפה ובסיום המהומה שניהם הורחקו. המשמעות היא שכוכב ברצלונה, שספג צהוב שני עוד לפני כן והיה מושעה גם ככה ממחזור הסיום, עלול להחמיץ גם את רבע הגמר. עבור דונגה, שרשם הפסד ראשון מאז שובו לנבחרת אחרי 11 ניצחונות רצופים, מדובר כמובן במכה קשה במיוחד.

 

במחזור האחרון תפגוש ברזיל את ונצואלה, שתשחק הלילה נגד פרו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי