נבחרת הג'ודו יצאה לבאקו. ג'רבי: "מרגישה טוב"

ג'רבי
ג'רבי | צילום: באדיבות הוועד האולימפי בישראל

נבחרות הגברים והנשים יצאו למשחקים האירופים. בולדר: "מתרגשת"

(גודל טקסט)

נבחרות הג'ודו של ישראל המריאו הבוקר (ראשון) לבאקו, להתחרות באליפות אירופה שתערך במסגרת משחקי אירופה.

 

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים אמר: "עשינו אימונים טובים. הבנות במצב טוב ובריאות ואני מקווה שעד לתחרות נעשה את החידוד ובתחרות כל אחת מהבנות תנצל את הפוטנציאל שלה כדי לייצר את המקסימום שלה. אנחנו נבחרת גדולה עם 9 ספורטאיות שעמדו בקריטריון למשחקי  אירופה וזה כיף".

 

 

ירדן ג'רבי הוסיפה: "אני רואה באליפות אירופה תחרות מטרה ומגיעה אחרי חודש של הכנה ספציפית לתחרות הזו. אני מרגישה יותר טוב מתחילת השנה ומקווה שאצליח לבוא לידי ביטוי בתחרות".

 

גילי כהן אמרה: "מרגישה טוב ומתרגשת לקראת התחרות ומקווה שתהיינה מדליות לנבחרת".

 

לינדה בולדר, לה תהיה זו תחרות גדולה ראשונה כישראלית אמרה: "זה מרגש בשבילי לייצג את ישראל לראשונה במשחקי אירופה, זו תחרות חשובה. מדובר בטורניר גדול לכולם חשוב לזכות במדליה. אני מתרגשת ורוצה להביא מדליה לישראל".

 

גם קמילה מינקווה תהיה שם: "עבדנו ממש קשה לרגע הזה ואנחנו מוכנות. למרות שזה ספורט אישי עבדנו כנבחרת וכל הזמן היינו ביחד. עבדנו על הטעויות שהיו בתחרויות הקודמות ואנחנו הולכות להביא תוצאות ולעשות היסטוריה".

 


נבחרת הנשים והמאמנים בנתב"ג (הוועד האולימפי בישראל)

 

מאמן נבחרת הגברים ,אורן סמדג'ה אמר: "יצאנו עם משלחת של 9 ספורטאים שכולם הצליחו לעמוד בקריטריון למשחקי אירופה. באליפות אירופה לפני שנתיים טומי ארשנסקי זכה במדליית ארד ואורי ששון דורג חמישי. יש לנו משלחת איכותית עם ספורטאים טובים ומצפים לפודיומים. חשוב להדגיש שאליפות אירופה הזו היא לפני המשחקים האולימפיים, זו תחרות מאוד קשה וכל אחד מגיע לתחרות כדי להוכיח יכולות. אנחנו נעשה הכל לחזור עם הצלחות".

 

הג'ודוקא טומי ארשנסקי אמר: " באליפות אירופה הקודמת ב-2013 סיימתי במקום ה-3 ועכשיו אני מקווה לפחות לשחזר את ההישג. ההכנה היתה מעולה, עשינו אימונים טובים". אורי ששון הוסיף: "ההכנות היו עם עליות וירידות, עכשיו המאני טיים ואני מכוון רק להצלחה".

 

שגיא מוקי אמר: "אני מגיע מוכן ודרוך. השאיפה שלי לבוא לתחרות ברמת יכולת מקסימלית ולהביא את הג'ודו שלי לידי ביטוי". גולן פולק: "מרגיש מוכן. עשיתי כל מה שצריך כדי להצליח ומקווה שביום נתון היכולת שלי תבוא לידי ביטוי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי