יצא לו אמיתי: ברוק לסנר שבר 3 צלעות למתאבק

לסנר. לא כדאי להתעסק איתו
לסנר. לא כדאי להתעסק איתו | צילום: AFP

לפעמים העלילה מסתבכת: ג'יימי נובל פונה לביה"ח אחרי עימות עם 'החיה'

(גודל טקסט)

ברוק לסנר חזר בשבוע שעבר להופיע ב-WWE אחרי העדרות של חודשיים, וכבר גרם לאחד המתאבקים בארגון להבין למה השדרים אומרים לא פעם בשיר הכניסה שלו "הנה בא הכאב". בפרק האחרון של Monday Night Raw האלוף לשעבר נקלע לעימות עם סת' רולינס ושומרי הראש שלו, קיין, ג'ואי מרקורי וג'יימי נובל, כאשר האחרון יעדר מהזירה ככל הנראה בזמן הקרוב.

 

 

במהלך העימות העיף לסנר את נובל לעבר מעקה הבטיחות שמפרידה בין איזור המתאבקים לקהל והאחרון סבל היטב מהפגיעה. הסיבה: המתאבק, שמשמש בעלילה כאחד משומרי הראש של האלוף הנוכחי, רולינס, שבר שלוש צלעות בנפילה ופונה באלונקה לבית החולים. בהתחלה היה מדובר במראה לא נעים מאחר שנובל הונשם ונדמה היה כי הנזק עלול להיות גדול אף יותר, אך לאחר שהתאושש רשם בטוויטר: "שברתי שלוש צלעות ולא יכולתי לנשום בהתחלה, תודה לצוות הרפואי של WWE שלא השתהו בטיפול בי".

 

לסנר שרק לאחרונה חתם על חוזה חדש עם הארגון מוגבל למספר הופעות ספציפי בשנה, בניגוד לשאר המתאבקים שמופיעים בכל שבוע באירועים השונים. את החוזה הנוח (והיקר על פי השמועות) הוא הרוויח בזכות הרזומה שלו שכולל גם בין היתר החזקה בתואר אלוף ה-UFC. למעשה, מדובר באדם היחיד שהחזיק בתואר הזה ובאליפות ה-WWE במהלך הקריירה.

 

 

 

באירוע החודשי הקרוב, Battleground, לסנר יתמודד על אליפות ה-WWE מול רולינס אחרי שהפסיד לו את התואר ברסלמניה 31, למרות שלא הוצמד. כזכור, לסנר התמודד בזמנו מול רומן ריינס וסת' רולינס נכנס לקרב באופן רשמי רק בסופו אחרי שפדה את מזוודת 'כסף בבנק' שמעניקה למתאבק שמחזיק בה קרב אליפות בכל רגע נתון. רולינס הצמיד את ריינס בשביל לזכות בתואר ומאז לסנר מחכה לזכות שלו לקרב חוזר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי