סאות'גייט: "נדע לשחק לפי החוקים של איטליה"

סאות'גייט. רגוע בזכות ההופעה נגד שבדיה
סאות'גייט. רגוע בזכות ההופעה נגד שבדיה | צילום: Gettyimages

מאמן אנגליה מוכן למשחק שיכריע מי מהן תעלה לחצי הגמר (21:35 בספ'1)

(גודל טקסט)

איטליה חייבת ניצחון הערב על אנגליה כדי לעלות לחצי גמר היורו עד גיל 21 (חי בספורט1 וב-HD החל מ-21:35). מנג'ר אנגליה, גארת' סאות'גייט, ביקש משחקניו לשלוף את חוכמת הרחוב כדי לא להיכנע לאיטלקים. תיקו יכול להספיק לאנגלים, ניצחון יעלה אותם בוודאות לשלב ארבע האחרונות.

 

סאות'גייט יכול לרשום היום את ניצחונו ה-17 מתוך 20 המשחקים שניהל במדי הנבחרת. כידוע, ביורו הוא הפסיד את המשחק הראשון לפורטוגל, 1:0. "אנחנו צריכים להיות מוכנים לטקטיקה של היריבה ולשחק לפי החוקים שלה, אבל גם יכולים לשחק היום יותר משוחרר, כי הוכחנו את היכולת שלנו נגד שבדיה", אמר.

 

 

בלם אברטון, ג'ון סטונס, יחזור אחרי שני משחקים מהם נעדר בגלל שסבל מזעזוע מח לאחר שנפגע באימון. הוא יחליף את ליאם מור במרכז ההגנה. ג'סה לינגראד שכבש את שער הניצחון נגד שבדיה (0:1) יעלה בהרכב במקום אלכס פריצ'רד שגמר את הטורניר.

 

לקראת המשחק אמר נתנאל צ'אלובה השייך לצ'לסי: "זה משחק שיכול לקחת אותנו לארבע הגדולות". 

 

מאמן איטליה, לואיג'י די ביאג'יו, אמר: "הדבר היחיד שאנחנו צריכים הוא ניצחון". קשר הנבחרת דנילו קטלדי הוסיף: "אנחנו מרוכזים רק במשחק שלנו ולא איכפת לנו מה יקרה בין שבדיה לפורטוגל. עתידנו תלוי על בלימה. זה לא יהיה קל, אבל אנחנו מוכנים. אנו קבוצה מאוד מאוחדת. המטרה של כולנו היא אחת – ניצחון". 

 

די ביאג'יו. רק ניצחון יעלה אותו לשלב חצי הגמר (Gettyimages)

 

מאמן אנגליה סאות'גייט, היה מי שנבחר לבדיקת סמים אחרי תיקו 0:0 ברומא נגד איטליה במשחקי המוקדמות ב-1997. אחרי המשחק הוא שתה הרבה יחד עם חברו לנבחרת פול גאסקויין (שבוודאי גבר עליו בתחרות שתייה, י.ז). הפעם המאמן הבטיח לא לשתות: "מה הטעם, גם אם ננצח עדיין לא השגנו כלום בטורניר הזה".  

 

המשחק ההוא ב-1997 הסתיים בתיקו 0:0 בין איטליה לאנגליה באולימפיקו. סאות'גייט מספר שפול גאסקויין שכבר אהב את הטיפה המרה נכנס כמחליף ומכיוון ששיחק בלאציו והכיר את האיצטדיון, ידע שיש בחדר העזרה הראשונה באיצטדיון משקאות חריפים במקרר. "הוא הוציא כמה וחילק לנו אחרי המשחק". 

 

הרכבים משוערים: 

 

אנגליה: בטלנד, ג'נקינסון, סטונס, גיבסון, גרבוט, צ'אלובה, וורד-פראוס, רדמונד,  קרול, לינגארד, קיין

 

איטליה: ברדי, זפקוטה, רוגאני, רומניולי, בירגי, ויויאני, בנאסי, קטלדי, ברארדי, בלוטי, בטוקיו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי