הסוד נחשף? "הקריירה של דניאל בריאן כנראה גמורה"

דניאל בריאן. לא יחזור להתאבק?
דניאל בריאן. לא יחזור להתאבק? |

דייב מלצר וברט הארט טוענים שאלוף ה-WWE לשעבר לא ישוב בגלל "זעזוע מוח מסוכן"

(גודל טקסט)

האם זו הקריירה הפופולארית הקצרה ביותר ב-WWE? במשך תקופה ארוכה ניסה דניאל בריאן להתאושש מפציעות שונות בצוואר ובכתף על מנת לשוב לזירה. עד שהצליח לעשות זאת, באפריל האחרון הוא נאלץ שוב לנטוש את הזירה ועל פי ההתפתחויות השבוע, יש סיכוי שהפעם הוא כבר לא יחזור.

 

 

אחד מפרשני ההיאבקות הבכירים בארצות הברית, דייב מלצר, חשף בניוזלטר שלו שהפציעה האחרונה של בריאן חמורה מאוד ולא רק שקיים חשש שלא ישוב עוד להתאבק, לטענתו אלוף ה-WWE לשעבר יוכל לתבוע את הארגון ששם אותו בקרבות כשהוא סובל מפגיעות מסוכנות. הפציעה האחרונה של דניאל בריאן הייתה זעזוע מוח, שלטענת מלצר נגרם בקרב שהיה לו עם שיימוס לפני רסלמניה 31 באירוע שלא צולם.

 

מלצר רשם: "WWE קיבלו הנחייה לשמור בשקט על הפציעה של בריאן כי קיימת אפשרות שהוא לא ישוב לזירה בעקבותיה. זעזוע המוח החמור שבריאן סבל ממנו היה צריך להשבית אותו במקום מכל פעילות. במקום זה, הוא המשיך להתאבק ואף השתתף בקרב סולם ברסלמניה 31. WWE מתגאים במדיניות שלהם בשמירה על המתאבקים ובבדיקות גילוי זעזועי מוח מסוגים שונים ובמקרה הזה הם סיכנו את אחד המתאבקים הכי טובים שלהם".

 

הגילוי החדש של מלצר לגבי הפציעה של בריאן מתחבר עם דברים שאמר מתאבק העבר המפורסם, ברט הארט, שכנראה ידע מה קורה מאחורי הקלעים כבר לפני שבוע. הקנדי אמר: "בריאן לא ישוב להתאבק לעולם. הוא סובל מפציעה שמזכירה את זו שאני סיימתי בגללה את הקריירה בקרב מול גולדברג".

 

בריאן (34) הוא אחד הסיפורים הכי מעניינים בעולם ההיאבקות בשנים האחרונות. למרות שנראה היה שבארגון לא בונים עליו ככוכב גדול, הקהל אהב מאוד את יכולות הזירה והגימיק שלו בעלילה, עד כדי כך שהוא הגיע לאירוע המרכזי ברסלמניה 30 מבלי לזכות ברויאל ראמבל, ואף זכה בתואר אליפות ה-WWE באותו הערב. בשני אירועי רויאל ראמבל האחרונים היו בצל מחאת הקהל על כך שלא זכה בתחרות. בריאן ידוע בקריאות ה-Yes שלו, שהפכו לעידוד גם בענפי ספורט אחרים בארצות הברית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי