כרטיסים לגמר הקופה האמירו ל-900 דולר

אוהדי צ'ילה. אפשר לנצח את ארגנטינה
אוהדי צ'ילה. אפשר לנצח את ארגנטינה | צילום: AFP

ארגנטינה נחתה בבירת צ'ילה, סנטיאגו, וזכתה לקבלת פנים צוננת

(גודל טקסט)

גמר הקופה אמריקה בין ארגנטינה לצ'ילה יתקיים בשבת ב-23:00 שעון ישראל בסנטיאגו. יש בדרום אמריקה טירוף לקראת המשחק ומחירי הכרטיסים האמירו ל-900 דולר לכרטיס.

 

ארגנטינה הגיעה לסנטיאגו ובניגוד לערים לה סרנה, קונספסיון ו-וינה דל מאר בהם היתה אווירה של נלהבת של קופה אמריקה, בסנטיאגו שורר קור מקפיא כלפי האלביסלסטה.  אחרי נחיתתם בשדה התעופה הם עברו ברחובות ואוהדי צ'ילה רצו למרפסות לשיר את ההמנון המקומי. שחקן צ'ילה גארי מדל שיגע את החברים שלו כשצייץ בטוויטר והראה שיש לו כרטיסים לגמר.

 

 

סרחיו אגוארו קיים מסיבת עיתונאים בה סיפר על הניצחון של ארגנטינה בחצי הגמר נגד פרגוואי 1:6. 'קון' סיפר שהם ירדו להפסקה במצב 1:2 אחרי שהובילו 0:2 וזה הזכיר את התיקו שלהם מהמשחק בבית המוקדם נגד פרגוואי שהסתיים בתיקו 2:2 אחרי שהובילו 0:2 בתחילה. אגוארו אמר: "אמרנו לעצמנו שעוד פעם אותו סיפור. אמרנו שחייבים לצאת מחדר ההלבשה ולכבוש וזה מה שעשינו וככה גמרנו את המשחק. זה דבר גדול שאתה יכול לקחת החלטה ולבצע אותה, אבל העיקר שניצחנו את המשחק".

 

 

סרחיו רוחאס שיחליף את גונסלו חרה שהורחק בגלל התנהגותו המגעילה כלפי אדינסון קבאני קיים מסיבות עיתונאים ואמר לצ'יליאנים בני עמו שהולך להיות קשה. הקפטן של אוניברסידד קאטוליקה ספג ביקורות על יכולתו בחצי הגמר נגד פרו ואמר: "אני פתוח לביקורת בונה, אבל כולם צריכים לתמוך בי. ברור שארגנטינה מועמדת לזכייה, אבל זה לא אומר שום דבר. הכל ייפתר על המגרש. נשחק נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם, אבל זה גמר ושום דבר לא נכתוב מראש. אנחנו בבית עם הקהל שלנו ויש לנו מה לומר. שום דבר לא בלתי אפשרי".

 

נבחרת ארגנטינה משתמשת במיתקן רפואה היפרברית, שהוא תא לחץ המשמש כמכשיר טיפולי רפואי, המאפשר מתן חמצן כתרופה במינונים גבוהים ביותר בדם וברקמות. המתקן מאפשר לשחקנים להתאושש מהר יותר מהעייפות שלהם. האלביסלטה הגיעו עם הציוד החדיש בעוד הצ'יליאנים מסרבים להשתמש בו למרות שיש להם גם אפשרות לכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי