פיני גרשון הגיע לצפות בטי ג'יי ליף

| איגוד הכדורסל

המנהל המקצועי של נבחרות ישראל נכח באימוני נבחרת העתודה

(גודל טקסט)

פיני גרשון המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל, התפנה מהסדרה בין מכבי ת"א לפנרבחצ'ה והגיע ביומיים האחרונים (שישי ושבת) לאימוני נבחרת הנוער, גם כדי לראות ולשמוע את טי.ג'יי ליף שהיום סיים שלושה ימי אימונים עם הנבחרת.

 

כמו גרשון הגיעו גם מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין ויו"ר הועדה המקצועית מוישלה ויינקרנץ והם צפו במשחק אימון פנימי של הנבחרת שחולקה לשתי קבוצות, כשאת הכחולים מאמן שרון אברהמי המאמן הראשי ואת הלבנים אחד מעוזריו יואב שמיר. בסופו ניצחו הכחולים משלשה ונקודות עונשין של רועי הובר, ששיתף פעולה בין השאר עם ליף ותמיר בלאט.

 

 

ליף הצעיר הראה יכולות גבוהות מאוד ובעיקר יכולות פיזיות ואתלטיות שספק אם יש לשחקן ישראלי אחר בן גילו. גרשון כמו כולם התרשם מליף הצעיר ונהנה לפגוש את אביו ברד, איתו זכה יחד באליפות היסטורית בהפועל גליל עליון.

 

המשחק היום היה החלק האחרון של ליף עם נבחרת הנוער לשלב זה של השנה ואחריו סיכום האבא ברד את הביקור בארץ: "זה היה ביקור מאוד מוצלח. היה חשוב להכיר את הקבוצה, מה הם עושים ומה המטרות. טי.ג'יי לא בכושר שיא, אבל זה באמת לא חשוב כרגע. עבורי זה היה נהדר לפגוש את כולם, לקחת את הבן שלי לגליל ולאולם בכפר בלום. ביום שני נחזור הביתה ויש הרבה החלטות לקבל מה הדבר הנכון ביותר עבור טי.ג'יי לעתיד, אבל אין ספק שזה היה ביקור מוצלח ולמדנו בו המון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי