קווין דה ברוינה: "רוצה לשחק עם ‎זלאטן"

דה ברוינה. ההצעות שהוגשו לא ריאליות
דה ברוינה. ההצעות שהוגשו לא ריאליות | צילום: GettyImages

פ.ס.ז' בעקבות הקשר הבלגי. סכום השחרור של אדינסון קבאני: 50 מליון יורו

(גודל טקסט)

נאסר אל חלאיפי, נשיא פאריס סן ז'רמן, שפך אור על שוק ההעברות הער סביב הקבוצה בשנה שעברה. הנשיא גילה סוד ידוע, שאנחל די מאריה היה אמור לחתום אצל האלופה הצרפתית שנה שעברה, אבל בגלל חוקי הפיירפליי נאלצה הקבוצה לוותר עליו והוא עבר בסופו של דבר למנצ'סטר יונייטד.

 

הקטארי גם הדגיש שפ.ס.ז' לא תסתכל אפילו על הצעה לרכוש את אדינסון קבאני בפחות מ-50 מיליון יורו לאחר שפורסם, כי מנצ'סטר יונייטד רוצה את השחקן. פ.ס.ז' לא מעוניינת כלל למכור את האורוגוואי שרב העונה עם המאמן שלו לורן בלאן. "קבאני צריך קצת יותר ביטחון, אבל הוא הבקיע צמד נגד ליל בניצחון 1:6 וזה מוכיח עד כמה הוא מוכשר", אמר הנשיא.

 

 

בתוך כך גילה סוכנו של קווין דה ברוינה, פטריק דה קוסטר, שפ.ס.ז' רוצה את השחקן ששמו נקשר גם לבאיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי, אבל וולפסבורג לא תמכור אותו בפחות מ-50-60 מיליון יורו. העונה הוא היה מעורב ב-27 משעריהם של הזאבים (בליגה).

 

"פ.ס.ז' היא קבוצה עם הרבה אמביציה וזו אחת הקבוצות שקווין היה רוצה לשחקן בהן" אמר הסוכן. "אם שחקן כמו דה ברוינה ישחק עם חלוצים כמו זלאטן איברהימוביץ' או אדינסון קבאני וימסור להם את הכדורים הנפלאים, שלו זה יכול להיות שיפור חזק לקבוצה". הסוכן גם אמר, כי קבוצות שמציעות 30 מיליון יורו עבור הבלגי לא ריאליות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי