צפו: ספורטינג גברה בפנדלים על בראגה בגמר הגביע

ספורטינג מניפה בפעם ה-16
ספורטינג מניפה בפעם ה-16 | צילום: AFP

החבורה של מרקו סילבה חזרה מפיגור של 2:0 בדרך לזכייה דרמטית בתואר

(גודל טקסט)

ספורטינג ליסבון זכתה בגביע הפורטוגלי ה-16 שלה בסיומה של דרמה אדירה לאחר שגברה 1:3 על בראגה בדו קרב פנדלים. עד הדקה ה-92 נראה היה כי החבורה של סרג'יו קונססאו בדרך לזכיה בתואר, אבל אז הגיע פרדי מונטרו, ששלח את המשחק להארכה והשאר היסטוריה.

החבורה של מרקו סילבה פתחה את המשחק בצורה רעה ומצאה את עצמה בפיגור כבר בדקה ה-16. סדריק הכשיל את דג'באן פריירה בתוך הרחבה וראה את הכרטיס האדום. אדר לא התבלבל והעלה את החבורה של סרג'יו קונססאו ל-0:1. תשע דקות חלפו והקבוצה מליסבון מצאה את עצמה בבור גדול לאחר שראפה סילבה כבש מקרוב את השער השני של בראגה.

הקבוצה מליסבון הפעילה לחץ על יריבתה בעשר הדקות האחרונות ומצאה שער מצמק בדקה ה-84 מרגליו של אמין סולימני. נגמר? לא אם שואלים את פרדי מונטרו ששלח את המשחק להארכה עם שער בדקה ה-92. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה להשיג שער ניצחון וההתמודדות הוכרעה בדו קרב פנדלים. פינטו, אדר ואגרה החטיאו ושלחו את ספורטינג לחגוג זכיה בגביע.    

מהלך המשחק

דקה 16

בראגה עלתה ל-0:1: דג'באן פריירה הוכשל בתוך הרחבה על ידי סדריק. השופט שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים והרחיק את המגן. אדר לקח אחריות והכניע בקלות את רוי פטריסיו. 

דקה 25

0:2 לבראגה. ספורטינג בהלם. ראפה סילבה נשאר לבד מול פטריסיו אחרי טעות בהגנה וגילגל את הכדור לרשת.

דקה 60

בראגה כמעט עלתה ל-0:3. אדר סובב כדור חכם מסף הרחבה לכיוון שערו של פטריסיו והיה קרוב לכיבוש שער יפה, אבל השוער היה במקום.

דקה 63

ספורטינג ליסבון כמעט חזרה להתמודדות. נאני היה קרוב לכבוש את השער הראשון של קבוצתו, אבל הבעיטה שלו הייתה לא מדויקת וחלפה ליד השער של היריבה.


נאני נאבק על כדור (AFP)

דקה 84

ספורטינג צימקה ל-2:1. הקבוצה מליסבון הצליחה לחזור להתמודדות לאחר שאמין סולימני שיחרר בעיטה חזקה מכ-20 מטרים שמצאה את הרשת. האם אנחנו בדרך לשוויון דרמטי?

דקה 90 2

ספורטינג השוותה ל-2:2. מדהים!!!דרמה אדירה באצטדיון נסיונאל. החבורה של סרג'יו קונססאו הייתה במרחק נגיעה מהגביע, אבל פרדי מונטרו שלח את המשחק להארכה. החלוץ ניסה להכניע את סטניסלב קריצ'וק עם בעיטה מקרוב. השוער הדף, אבל הקולומביאני עט ראשון על הריבאונד וכבש.    

דקה 115

בראגה נשארה בעשרה שחקנים. מאורו ראה כרטיס צהוב שני ועכשיו שתי הקבוצות משחקות עם עשרה שחקנים.   




מונטרו. כבש שוויון דרמטי (AFP)


פנדלים

אדר, פינטו ואגרה החטיאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי