צפו: אלכס שטילוב העפיל לגמר בתרגיל הקרקע

שטילוב. בינתיים עומד בציפיות
שטילוב. בינתיים עומד בציפיות | צילום: GettyImages

ביצע תרגיל טוב על סוס הסמוכות אך מעד בטבעות. מדורג 12 בקרב-רב

(גודל טקסט)

לאחר היומיים הראשונים של המשחקים האירופים, נכנס היום (ראשון) למעגל התחרויות גם נושא דגל המשלחת, אלכס שטילוב. בנוסף אליו התחרתה גם צוף פדלון הצעירה (16), שמופיעה לראשונה בתחרות גדולה.

 

שטילוב התחרה היום בשלוש מקצועות – סוס הסמוכות, טבעות ותרגיל הקרקע, בסיומו הוא מדורג במקום ה-12 בתחרות הקרב רב ציון כולל של 41.999 נקודות (18 מעפילים לגמר). מחר הוא ישלים את המוקדמות כשיתחרה בקפיצה, מקבילים ומתח – מכשיר בו ינסה להעפיל לגמר.

 

 

הוא החל את התחרות בסוס הסמוכות שם קיבל את וזכה לציון של 14.1 שדירג אותו במקום העשירי במכשיר. לאחר מכן, שטילוב עלה לתרגיל הטבעות, הציג ביצוע טוב, אך מעד בנפילה, וקיבל ציון נמוך של 12.733 שדירג אותו במקום ה-43.

 

בהמשך התחרה שטילוב בתרגיל הקרקע וסיים עם 15.166, שהקנה לו מקום בגמר בתרגיל הקרקע. 

שטילוב. "התחרות לא נגמרת אחרי נפילה" (הוועד האולימפי בישראל)

 

אלכס שטילוב אמר: "היה לי יום לא רע בסך הכל. בסוס ביצעתי תרגיל בינוני פלוס, בטבעות כל התרגיל היה בסדר. לצערי נפלתי בסוף. אני מקווה שתהיה לי הזדמנות לתקן את זה בגמר בקרב רב. בקרקע עשיתי תרגיל לא רע, לא מדויק מבחינת הביצוע אבל להיום זה הספיק".

 

על הנפילה שלו בתרגיל הטבעות הוסיף: "החלק הכי חשוב זה לדעת להתאושש אחרי נפילות. התחרות לא נגמרת אחרי נפילה. הייתי צריך לאסוף את עצמי, להמשיך הלאה וזה מה שעשיתי. אני מקווה שסיימתי בזה את כל הנפילות בתחרות הזו" אמר בחיוך.

 

פדלון החלה את התחרות בסוס הקפיצות שם השיגה ציון של 13.000, המכשיר השני היה המקבילים המדורגים שם קיבלה ציון של 12.133. לאחר שני המכשירים היא מדורגת במקום ה-29 (מתוך 69) בתחרות הקרב רב.

 

פדלון. תחרות גדולה ראשונה (הוועד האולימפי בישראל)

 

"הרגשתי טוב. היתה לי תחרות טובה. מחר יש לי עוד שני מכשירים ואני נחושה ומקווה שאצליח. המטרה שלי היא להיכנס לגמרים, בעיקר בקורה".

 

המאמנת זהבה זיסמן: "אחרי הרבה תחרויות שעשינו השנה, צוף עשתה תחרות ממש יפה היום והפתיעה אותי לטובה. היא נתנה מאה אחוז".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי