צפו: שווייץ ניצחה את ליטא ועלתה למקום השני

שאקירי. השלים את המהפך
שאקירי. השלים את המהפך | צילום: Gettyimages

דרמיץ' (69) ושאקירי (84) דאגו לניצחון 1:2. שבדיה - מונטנגרו 1:3

(גודל טקסט)

יותר מסביר שנבחרת אנגליה תסיים את בית המוקדמות במקום הראשון, בכל מקרה היא את עלייתה לאליפות אירופה 2016 הבטיחה, וכעת הקרב שנותר פתוח בבית ה' בשלב המוקדמות הוא על הכרטיס השני אותה מעוניינת לתפוס שווייץ. השווצרים הציגו לאורך המשחק יכולת נרפית, אך הצליחו לבצע מהפך ולנצח את ליטא 1:2.

 

 

שחקניו של ולדימיר פטקוביץ' נראו עייפים מהעונה הארוכה ולא הרבו לסכן את שערו של אמיליוס זובאס. דווקא לאחר שליטא עלתה ליתרון התעוררו השווצרים והצליחו לבצע מהפך בהנהגתם של דרמיץ' (69) ושאקירי (84).

שווייץ העפילה למקום השני בטבלה, כשבאמתחתה 12 נקודות, שלוש יותר מסלובניה שבמקום השלישי. ליטא נשארה במקום החמישי עם שש נקודות בלבד, אך עדיין לא איבדה את הסיכוי להעפיל ליורו 2016.

 

מהלך המשחק:

דקה 64

0:1 לליטא: וואיטקונס מסר כדור לצ'רניץ' בתוך הרחבה, החלוץ ספק נגע בידו אך ניצל את העובדה שהשופט לא שרק וכבש את שער היתרון לנבחרתו.

דקה 69

1:1: השווצרים לא חיכו יותר מידי זמן ובתום מהלך קבוצתי מצוין, דרמיץ' שלח את הכדור לרשת.

דקה 80

שאקרי השלים את המהפך לאחר שכבש מקרוב, אך החגיגות היו קצרות משום שהשער בוטל בשל טענת נבדל.

דקה 84

1:2 לשווייץ: הפעם אף אחד לא ייקח לו את זה. שאקירי מקבל כדור באגף ימין, פורץ לרחבה ולא מתבלבל מול השוער.

שבדיה – מונטנגרו 1:3

אקדל הרים כדור לרחבה שמצא את ברג שכבש את השער הראשון (38) למארחים. שתי דקות אחרי השער הראשון, קיבל זלאטן (40) כדור על סף הרחבה, הוא עבר שחקן אחד ובעט כדור שטוח שחדר לרשת. איברהימוביץ' (44) נשלח למתפרצת, לא התבלבל ושלח את הכדור לרשת. מוגוסה ספק הוכשל ברחבה ספק נפל, אך השופט הורה על הנקודה הלבנה. דאמיונוביץ' (64) ניגש לבעוט ושלח כדור מדויק לפינה השמאלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי