אלגרי: "יובה ראויה לטרבל. לאציו הייתה יריבה קשה"

מרחק נגיעה מטרבל
מרחק נגיעה מטרבל | צילום: Gettyimages

בטורינו חוגגים את הזכייה. קייליני: "יובנטוס כנראה רצתה יותר את הגביע"

(גודל טקסט)

אין ספק שזו העונה של יובנטוס. אנטוניו קונטה, שזכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות, בוודאי הרגיש אמש, לאחר זכייתה של קבוצתו לשעבר בגביע, כמו בליל בלהות. מאמן יובה מקסי אלגרי, שנמצא ביחסים צוננים במיוחד עם קונטה, רשם אתמול עוד פרק של זהב בדף ההיסטוריה של המועדון עם הזכייה בדאבל לאחר שניצחו 1:2 את לאציו בהארכה בגמר הגביע האיטלקי.

 

יובה זכתה אחרי 20 שנה בגביע העשירי שלה ויכולה לתפור כוכב של כסף על דש חולצתה. היא אולי בדרכה לטרבל ואף קיבלה אתמול ברכות מברצלונה, יריבתה בגמר ליגת האלופות, לא דבר רגיל במחוזותינו וסביר להניח שריאל מדריד לא הייתה זוכה לברכה שכזו.

 

בתוך כך פרסמו העיתונים 'מארקה' בספרד ו'לה רפובליקה' באיטליה שיובנטוס סיכמה עם קשר ריאל מדריד סמי חדירה לעונה הבאה. הקשר צפוי לעבור בהעברה חופשית, וזהו השחקן השלישי שצפוי להגיע לאלופת איטליה, לאחר פאולו דיבאלה ואדינסון קבאני שסיכמו אך עדיין לא חתמו סופית.

 

הכותרת של העיתון 'גאדטה דלו ספורט' היא "יובה כבר עם שניים" והכוונה כמובן לשני תארים שהשיגו. העיתון כתב שהחבורה העליזה של מקסי אלגרי הניפה את הגביע ועכשיו היא בדרך להשיג את הטרבל ולנצח את ברסה. "יש עונות מסוימות שנולדות כשהירח נמצא במקום הנכון", כתב העיתון. "היה כתוב בשמיים שמקסי אלגרי עומד להשיג העונה את הבלתי ייאמן ואחרי 20 שנה הוא הביא ליובה גם אליפות וגם גביע בדאבל ראשון של הגברת הזקנה".

 

 

יובה הרוויחה אתמול על הזכייה בגביע 2 מיליון יורו ואלגרי אמר בסיום: "עכשיו אנחנו רוצים את הטרבל. זה היה משחק ששווה גמר גביע. לאציו הייתה ראויה למעמד ונתנה משחק גדול והיה ברור שיהיה לנו קשה. הם היו חסרי מזל שפגעו בקורות פעמיים והיו מאוד אגרסיביים בחצי הראשון. אנחנו היינו טובים יותר בחצי השני, אבל היינו גם צריכים להיות יותר מדויקים".

 

ג'ורג'יו קייליני שהשווה ל-1:1 אמר: "יובנטוס כנראה רצתה יותר את הגביע הזה. נתנו הופעה גדולה, אבל לאציו עשתה לנו המון בעיות, כי הם בכושר מצוין. סוד ההצלחה שלנו שאנחנו נותנים מוטיבציה אחד לשני ומתעלים".

 

"נותנים מוטיבציה אחד לשני". ג'ורגיו קייליני (Gettyimages)

 

אלסנדרו מאטרי, שהגיע בינואר האחרון וכבש את שער הניצחון אמר: "ביובנטוס גם שחקני הספסל מכריעים משחקים. הדאבל שבעט פיליפ דיורדייביץ' לקורות היה סימן עבורנו שננצח".

 

בתוך כך, מנכ"ל יובנטוס, בפה מארוטה, סיכם עם קליארי על העברת הקשר הגנאי בן ה-18, גודפרד דונסה שיושאל לאטלנטה או סאסואלו. יובה תשלם 6 מיליון יורו בתשלומים. שכרו השנתי יהיה חצי מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי