רשמית: רובן ראיוס חתם בסושו, מיראנדה באינטר

ראיוס. עובר לליגה הצרפתית
ראיוס. עובר לליגה הצרפתית | צילום: Gettyimages

וגם: ריאל רוצה 100 מיליון יורו על ראמוס, דה חאה חזר להתאמן ביונייטד

(גודל טקסט)

חלון ההעברות ייפתח מחר (רביעי) באופן רשמי והשוק כבר רותח. יעקב זיו עושה לכם סדר בבלוג ההעברות היומי, שיתעדכן לאורך היום בהחתמות, השמועות והספקולציות.

 

17:22
 

יובנטוס חוששת שריאל מדריד תסתער בכל זאת על אלברו מוראטה. האיש ששידך בין הקבוצה לחלוץ ריאל מדריד לשעבר, ג'וזפה בוצו, התראיין לעיתון 'טוטוספורט' וטען שעדיף ל"גברת הזקנה" לפתוח במו"מ עם ריאל מדריד לבטל את הסעיף שמרשה לה לרכוש אותו בקיץ 2016 חזרה ב-30 מיליון יורו. "לדעתי זה מצב מסובך ליובה. הצעד הבא שלה חייב להיות לבטל את הסעיף אם רוצים להשאיר אותו בקבוצה לטווח ארוך".

הוגו ויירה חלוץ טורפדו מוסקבה חתם בכוכב האדום בלגארד וישחק עם החולצה מספר 70.

סביליה רוצה את מתיו ולבואנה ששיחק שנה שעברה בדינאמו מוסקבה אחרי שדחתה את הדרישות הכספיות של יהבן קונופליאנקה. הקבוצה גם רוצה את ג'ון גווידטי חלוץ נבחרת שבדיה הצעירה ששוחרר ממנצ'סטר סיטי.

 

בלם נבחרת בוסניה, אמיר ספאחיץ', שנזרק מלברקוזן אחרי שהיכה סדרן בגלל שלא איפשר לאחיו לשבת ביציע, עשוי לעבור להרטה ברלין.

מרקיניוס בלם פ.ס.ז' מוזכר כעת כמועמד לריאל מדריד אם סרחיו ראמוס לא יישאר. בעניין ראמוס אין חדש. הבלאנקוס רוצים 100 מיליון יורו, יונייטד מוכנה לשלם עד 70 מיליון יורו.

12:37

קשר מכבי חיפה, רובן ראיוס, סיכם לפי הודעת מכבי חיפה בסושו מהליגה הצרפתית השנייה. בעונה שעברה היא סיימה רק במקום העשירי. "אני מודים לראיוס על תרומתו למכבי חיפה ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך". ראיוס שהגיע מאסטראס טריפוליס לפני שנתיים כבש 16 שערים ב-54 משחקי ליגה במשחקי הירוקים.

11:59

אינטר הודיעה רשמית על החתמת בלם אתלטיקו מדריד ונבחרת ברזיל מיראנדה. המועדון פרסם תמונה של השחקן עובר בדיקות רפואיות במועדון. הבלם בן ה-30 מצטרף לאינטר שתשלם עבורו 15 מיליון יורו לקולצ'ונרוס. הוא אמור לחתום לשלוש שנים במועדון. הנראזורי כבר החתימו שני שחקנים מצוינים. ג'ייסון מוריו בלם נבחרת קולומביה שהגיע מגרנדה והקשר הצרפתי ג'אופרי קונדוגביה ממונאקו.

10:01

לואיס ואן חאל הורה לדויד דה חאה להתייצב לאימוני מנצ'סטר יונייטד בשבוע הבא למרות שזה הודיע שהוא רוצה לעזוב. דובר במועדון אמר ל'דיילי סטאר': "אם לא תהיה עסקה עד יום שני הקרוב וזה רחוק מאוד מכך, דה חאה יצטרך להתייצב לאימונים למרות שזה לא אידיאלי לשני הצדדים".

 

יונייטד מחכה להשלים את עסקת מורגן שניידרליין תמורת 25 מיליון ליש"ט מסאות'המפטון למרות שגם הוא נאלץ להגיע אתמול לתחילת אימוני הסיינטס. רונלאד קומאן מנג'ר הסיינטס רוצה לדעת את עתידו של מורגן עד ה-7 ביולי. 

 

09:17

לפי הדיווחים באיטליה, אדין דז'קו, סגר את תנאיו האישיים ברומא וכעת מחכה שרומא ומנצ'סטר סיטי יסגרו את סכום ההעברה ביניהם. לפי הבלוג של ג'יאנלוקה די מארציו הכתב האיטלקי דז'קו ירוויח ברומא 4.5 מיליון יורו לעונה וירד במיליון יורו מהשכר שהיה לו בסיטי. רומא רוצה גם את בן זוגו לסיטי סטבן יובטיץ' בו גילתה עניין גם יובנטוס. 

08:34

אסטון וילה לא רוצה להוריד את מחירו של כריסטיאן בנטקה העומד על 32.5 מיליון ליש"ט בגלל שגנק קבוצתו לשעבר אמורה לקבל מההעברה זאת כ-8 מיליון ליש"ט. הוא מבוקש בליברפול וטוטנהאם. ליברפול מוכנה לשמוע הצעות למכור את לוקאס לייבה הקשר האחורי שלה.

 

ליברפול גם בדרך להחתים את בובי אדקאניה בן ה-16, שחקן כנף הולנדי-ניגרי שלא יכול לשחק יותר ב'לה מאסיה' בגלל שלטענת פיפ"א הוחתם שלא כחוק. הוא היה מושאל העונה באיינדהובן.

 

מנצ'סטר סיטי ויונייטד נאבקות על מגן מונאקו פאביניו שנרכש הקיץ מריו אבה הפורטוגלית ב-5 מיליון יורו אחרי עונת השאלה ומחירו כעת 25 מיליון יורו.

 

בנטקה. מבוקש בליברפול וטוטנהאם (gettyimages

08:12

החלוץ הוותיק בובי זמורה שוקל להצטרף לקבוצתם של ביראם כיאל ותומר חמד ברייטון אוף אלביון. קשר סנדרלנד אל חאדג'י בה הוא החיזוק החדש של גיא לוזון בצ'רלטון אתלטיק.

 

לפי הסקאי אינטר רוצה לשאול את חואן קוורדדו הקולומביאני שלא השתלב בצ'לסי.

 

לאציו בוחנת אפשרות להחזיר את החלוץ הברזילאי פאטו ששיחק במילאן ל'סרייה A' לפחות כהשאלה מקורינתיאנס. הוא משחק כיום בסאו פאולו. אופציה אחרת היא פאביו בוריני.

 

העיתון 'קוריירה דלה סרה' מדווח שעסקת מכירתו של ג'רביניו מרומא לאל ג'זירה נפלה בגלל שהשחקן מחוף השנהב דרש 4.5 מיליון יורו לעונה וגם בתים ועבודה לחלק ממשפחה שלו.

 

ג'רביניו. נשאר בינתיים ברומא (gettyimages)

07:48

גנגאן החתימה את השוער בן ה-19, תאו גיבארש. השוער הצעיר חתם לעונה והוא מגיע מלוריין.

 

קייבו רכשה את הקשר-חלוץ הארגנטיני לוקאס קסטרו מקטאניה. מאמן קייבו רולאנדו מאראן אימן אותו בקאטניה.

 

ראן החתימה את חלוץ חוף השנהב ג'יובאני סיו ששיחק כמושאל מבאסטיה והיה שייך לבאזל. סיאם בן יוסף הטוניסאי חתם בקון הצרפתית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי