העברות: גונדוגאן האריך חוזה, מירנדה חתם באינטר

גונדוגאן. חתם לשנתיים בלית ברירה?
גונדוגאן. חתם לשנתיים בלית ברירה? | צילום: Gettyimages

הקשר יישאר בדורטמונד עד יוני 2017. הבלם הוצג במילאנו, קליין בליברפול

(גודל טקסט)

אתם יודעים מה התאריך? ה-1 ביולי וזאת אומרת שלמעשה חלון ההעברות בעולם נפתח רשמית. למרות זאת, אנחנו כבר עמוק אחרי עסקאות רבות שיקבלו תוקף רק עתה. 

 

19:30

הקשר הגרמני אילקאי גונדוגאן, אחד המלפפונים הרותחים בחודשים האחרונים, סיכם על הארכת חוזה בדורטמונד לשנתיים נוספות ויישאר לפחות עד ה-30.6.2017.

גונדוגאן כבר סיכם את תנאיו מול מנצ'סטר יונייטד, כך דווח, אלא שאז ברצלונה נכנסה לתמונה וגרמה להשהיית מעברו לשדים האדומים. כשיונייטד שמעה על התחרות היא בחרה לוותר על השחקן ומול ברצלונה המו"מ פוצץ – כך שלבסוף הוא נשאר קירח מכל הכיוונים ובחר להישאר בדורטמונד לפחות לשנתיים נוספות.

18:35

מירנדה, קפטן נבחרת ברזיל בקופה אמריקה מאז השעייתו של ניימאר ובלם אתלטיקו מדריד, השלים את מעברו לאינטר והוצג היום במילאנו.

15:05

נתנאל קליין מגן סאות'המפטון הוצג בליברפול. הוא הרכש השישי של ליברפול. המגן אמר: "אני מאושר וזה העברה חלומית עבורי לשחק במועדון עם היסטוריה כזאת. אני לא יכול לחכות כבר להתחיל בעונה החדשה. ברגע ששמעתי שליברפול רוצה אותי שמחתי ורציתי שהעיקה תסגר". קליין שיחק 104 משחקים וכבש שלושה שערים. הוא כבש שער באנפילד בניצחון על ליברפול בתחילת העונה 1:2. "האווירה בליברפול אדירה ואני מאמין שזה ישפר את היכולת שלי".

 

בורנמות' החתימה את סילביאן דסטין בן ה-37 על חוזה לשנה. הוא שיחק באברטון. אבו דיאבי עזב את ארסנל אחרי 10 שנים.

 

הקשר הצרפתי, ג'יאנלי אמבולה הוצג בפורטו ששילמה עליו 20 מיליון יורו למארסיי. הוא חתם עד 2020 וסעיף השחרור שלו הוא 50 מיליון יורו. אחרי אימבולה חיזרו צ'לסי ואינטר.

 

 

מתי וידרה, חלוץ ווטפורד ששיחק בקבוצה כמושאל מאודינזה חתם לחמש שנים במדי העולה החדשה.

 

אתלטיקו מדריד רוצה את ניקולאס גאייטן במקום ארדה טוראן שהחליט לעזוב את הקבוצה.

 

ריאן באבל ששיחק בעבר בליברפול חתם באל עין מהאמירויות לשנתיים.

 

אלברו נגרדו עבר לוולסניה באופן רשמי ממנצ'סטר סיטי אחרי ששיחק כמושאל במדי העטלפים. גם מטיה נאסטסיץ' נשאר בשאלקה וסקוט סינקלייר באסטון וילה באותו מתווה.

 

 

ה'בילד' דיווח כי באיירן מינכן מעוניינת אף היא בסרחיו ראמוס, אך ה'מארקה' טוען כי תג המחיר של 100 מיליון יורו, יטרפד כל עסקה אפשרית כולל עם מנ'צסטר סיטי.

13:42

שחטאר דונייצק אישרה את העברתו של דאגלס קוסטה לבאיירן מינכן. הברזילאי הוצג וגם הקבוצה האוקראינית אישרה שהוא נמכר ב-30 מיליון יורו לבאיירן מינכן שרשמה את הרכש המאסיבי הראשון שלה.

 

 

 

קוסטה חתם לחמש שנים וכבר הצטרף לאימון. "זה חלום שהתגשם עבורי. אני גאה להצטרף לבאיירן. הרבה שחקנים ברזילאים שיחקו במועדון הזה", אמר לאחר הצגתו. קוסטה הוא הרכש השלישי של המועדון העונה אחרי החתמתם של סוון אולרייך וג'ושוע קימיץ' שהגיעו משטוטגרט.  

10:55

מנצ'סטר סיטי היא בינתיים המאוכזבת של הקיץ. לפי ה'דיילי סטאר' כל המחזורים מסרבים להגיע לאיתיחאד. קווין דה ברוינה סירבב להגיע מוולפסבורג, פול פוגבה לא מעוניין לשחק בסיטי למרות שהיא הציעה עבורו את הסכום הכי גבוה (70 מיליון ליש"ט לעומת 64 מיליון של ברצלונה) וגם עסקת ראחים סטרלינג תקועה לאחר שליברפול דורשת עבורו לא פחות מ-50 מיליון ליש"ט. לכן מגלה ה'סאן' שסיטי מנסה לרכוש את קשרה הסלובקי של נאפולי, מארק האמשיק שמוערך ב-20 מיליון ליש"ט כתחליף לדה בורינה. הקשר המרוויח רק 50 אלף ליש"ט בנאפולי לשבוע עשוי להכפיל את שכרו בסיטי.

 

נעבור לשוק האיטלקי העמוס. ה'טוטוספורט' דיווח שחואן קוואדראדו במו"מ עם יובנטוס , אבל גם מילאן ורומא רוצות אותו. גם סטבאן יובטיץ' במו"מ עם מילאן. מילאן רוצה גם את מאטס הומלס.

 

 

במקביל, גם היריבה העירונית אינטר רוצה להמשיך ולהתחזק וסימנה את אלכס סונג ששיחק בווסטהאם בהשאלה מברצלונה.

 

עוד באיטליה: הקשר לוקה ריצו עבר מסמפדוריה לבולוניה ששילמה 2 מיליון יורו. ורונה החתימה את הקשר, פדריקו ויויאני מרומא תמורת 4.5 מיליון יורו והמגן השמאלי הצרפתי סמואל סופריאן מדיז'ון. אמפולי צירפה את השוער הפולני לוקאש סקורופסקי בהשאלה מרומא, והקשר הבוסני, ראדה קרוניץ' מבוראץ' צ'צ'אק. לורנצו פלגריני עבר מרומא לסאסואלו ב-1.25 מיליון יורו.

 


האמשיק. יעבור לאיתיחאד? (Gettyimages)

 

קריסטל פאלאס ו-ווסטהאם נאבקות על החתמת יוהאן קבאיי מפ.ס.ז'. סטוק בדרך להחתים את קשר אודינזה, עמנואלה אגימאנג-באדו.

 

אברטון רוצה את שרדאן שאקירי, קשר אינטר ששילמה עליו הקיץ 18 מיליון יורו אחרי שהיה מושאל מבאיירן מינכן בעונה החולפת.  

 

אשלי יאנג סיכם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות במנצ'סטר יונייטד וימשיך להרוויח 120 אלף ליש"ט לשנה, אבל חוזהו שודרג כך שיקבל יותר על בונוסים על זכיות בתארים.

 

ה'מירור' האנגלי דווח כי סוונסי בדרך להודיע על רכישת חלוץ פורטוגל ובראגה, אדר תמורת 5 מיליון ליש"ט. הם גם בדרך להחתים את חלוץ האל, הסנגלי דאמה אנדויה וישלמו לו 50 אלף ליש"ט לשבוע. הצמד צפוי להיות החוד החדש של הברבורים.

 

 

ההולנדי, קארים רקיק שהשתייך למנצ'סטר סיטי נמכר למארסיי ב-5 מיליון יורו. עוד הולנדי החליף ידיים. החלוץ לוק קאסטניוס עבר מטוונטה לאיינטרכט פרנקפורט תמורת 2.5 מיליון יורו וחתם עד 2018.

 

בשווייץ: באזל החזירה אליה את הקשר הסרבי, זדרבקו קוזמנוביץ' מאינטר תמורת 2 מיליון יורו.

 

מגן טוטנהאם לשעבר, בנואה אסו אקוטו, חתם בסט. אטיין. הוא לא שיחק מבפברואר אחרי ששוחרר מטוטנהאם. מונאקו רכשה את הקשר ההתקפי, פארס בהלולי מליון. הצרפתי ממוצא אלג'יראי עלה 3 מיליון יורו. ריאד בודבוז, עבר מבאסטיה למונפלייה תמורת 1.7 מיליון יורו.

 

בהולנד כרונינגן רכשה מהראקלס את שחקן הכנף המצוין, בריאן לינסן. ההולנדי בן ה-24 כבש בעונה שעברה 10 שערים בליגה ההולנדית והוא עלה לכרונינגן 850 אלף יורו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי